Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:27:34 GMT

دانلود آهنگ چهارشنبه‌ سوری

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۲۷۶۳۳/دانلود_آهنگ_چهارشنبه_سوری

دانلود آهنگ چهارشنبه‌ سوری

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ موسیقی همان بعدی از زندگی است که می تواند خاطره‌انگیز‌ترین دقایق را در بهترین اوقات سال رقم بزند.

چهارشنبه سوری هم یکی از همان فرصت هایی است که سال های سال،‌ تک تک اتفاقاتش در ذهنمان می ماند.

در ادامه شما می توانید، قطعات موسیقی خاطره انگیزی که در این سال ها با مضمون چهارشنبه سوری منتشر شده است، را دانلود کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آهنگ چهارشنبه سوری از علیرضا طلیسچی

دانلود

 

آهنگ چهارشنبه سوری از علی مولایی

دانلود  

آهنگ چهارشنبه سوری از کیو بند

دانلود

 

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۶۳۳/دانلود_آهنگ_چهارشنبه_سوری را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: