Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@18:00:17 GMT

میزان بارشهای سامانه بارشی در لرستان به تفکیک شهرستان ها

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۷۷۱۰/میزان_بارشهای_سامانه_بارشی_در_لرستان_به_تفکیک_شهرستان_ها

میزان بارشهای سامانه بارشی در لرستان به تفکیک شهرستان ها

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛بر اساس گزارش هواشناسی لرستان مقدار بارش نقطه ای سامانه اخیر از ابتدا تا ساعت ۲۱:۳۰ جمعه ۹۷/۰۸/۰۴ در ادارات و ایستگاههای هواشناسی مراکز شهرستان های استان لرستان(برحسب میلی متر) خرم آباد ۳۴ ، بروجرد ۱۸ الیگودرز ۱ , کوهدشت ۲۳ ، پلدختر ۲۷ ، رومشکان ۳۰ ، دوره ۲۰ ، دورود  ۸ ، ازنا ۵ , نورآباد ۳۲ , الشتر ۲۷ و میانگین کل استان ۲۵ میلی متر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۷۱۰/میزان_بارشهای_سامانه_بارشی_در_لرستان_به_تفکیک_شهرستان_ها را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: