Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@16:16:43 GMT

دختر اهوازی سر کلاس سوزن قورت داد /خانواده وی به مدرسه حمله کردند ! + u;s

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۷۸۷۴/دختر_اهوازی_سر_کلاس_سوزن_قورت_داد_خانواده_وی_به_مدرسه_حمله_کردند_u_s

دختر اهوازی سر کلاس سوزن قورت داد /خانواده وی به مدرسه حمله کردند ! + u;s

رکنا: جزئیات ماجرای دانش آموز اهوازی که سوزن را قورت داد از سوی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان تشریح شد.

به گزارش رکنا، بابک نوری زاده مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان گفت: دانش آموز مدرسه دخترانه دوره اول متوسطه در منطقه «عین دو» آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز وقتی سر کلاس زنگ کاردستی و فناوری، واحد کار خیاطی داشته به معلم اعلام می کند که سوزن قورت دادم و دل درد دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: معلم به دانش آموز اعلام کرد که پس چرا هیچ خون و اثری نیست ولی با این حال سریع به معاون مدرسه خبر می دهد و معاون هم با پدر وی تماس گرفت که حتی در این تماس هم دانش آموز با پدرش صحبت می کند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: پدر به مدرسه مراجعه و بدون اطلاع دفتر مدیریت یا حتی معاون، دانش آموز و خواهرش را از مدرسه خارج می کند.

نوری زاده اداه می دهد: در مرحله بعدی پدر با خود دانش آموز و همراه با عموهای وی به مدرسه آمده و با حالت ناراحتی و قهرآمیز اقدام به اعتراض کرد.

وی با اشاره به اینکه ناراحتی های پیش آمده این افراد منجر به تخریب اموال عمومی مدرسه هم شد، گفت: در این بازگشت به مدرسه نیز وضع ظاهری دانش آموز عادی بود.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: با این صحبت های پیش آمده، ناحیه انتظامی در مدرسه حاضر و صورتجلسه ای نیز تنظیم می شود که هم اکنون اداره حقوقی ناحیه چهار و اداره کل آموزش و پرورش خوزستان پیگیر موضوع هستند.

شبکه های اجتماعی در استان خوزستان خبری درباره اجبار معلم یک مدرسه دخترانه به دانش آموز دختر برای بلعیدن سوزن داده اند که باعث خون ریزی دختر نیز شده است. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این پدر هوسباز به دو فرزندش هم رحم نکرد+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! ایرج دانایی‌فر درگذشت +آخرین عکس فیلم شکنجه وحشتناک در کمپ ترک اعتیاد رامسر / پشت بیسیم چه کسی دستور می داد ! این مرد خبیث بعد از تجاوز به زنها اعضای بدن آنها را می فروخت+عکس 7 مرد هوسباز دختر 10 ساله را از جشن عروسی دزدیدند و به اوتجاوز کردند +عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 2 دختر تهرانی با لباس پسرانه در سفره خانه ها مشروب سر میزها می بردند! + جزییات عجیب سرباز فقیر توسط دستان پر سخاوت نیکوکاران به زندگی برگشت+ عکس قهر زن قتل شوهر را رقم زد / فریادهای خونین در خیابان شهرزاد شکستن بینی زن با دستان همسر عاشق گوجه فرنگی / خرمالو کار آنها را به دادگاه کشاند مادری که فقط خود را نجات داد / 5 کودک زنده زنده در آتش سوختند+ عکس مزاحم اینستاگرامی خانواده تهرانی از خودش شکایت کرد!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۸۷۴/دختر_اهوازی_سر_کلاس_سوزن_قورت_داد_خانواده_وی_به_مدرسه_حمله_کردند_u_s را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: