Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@08:51:23 GMT

باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد 90 هزار عضو دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۷۹۰۴/باشگاه_پژوهشگران_جوان_دانشگاه_آزاد_۹۰_هزار_عضو_دارد

باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد 90 هزار عضو دارد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اولین رویداد علمی استارت آپ ویکند انتخاب شو، به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز در سالن همایش های غدیر مجتمع دانشگاهی ولایت این دانشگاه برگزار شد.

کریم زارع، رئیس سابق باشگاه پژوهشگران جوان و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در این رویداد گفت: خدمت افرادی که فعالیت استارت آپی را شروع کرده اند و ایده هایی دارند، می گویم دانشگاه آزاد اسلامی هم در ابتدا بهمن ماه سال ۶۰ یک ایده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افتخار می کنم که توانستیم پسوند نخبگان را به باشگاه پژوهشگران جوان اضافه کنیم و ۳ بار نیز این عنوان در مجلس شورای اسلامی مورد تأیید قرار گرفت. با وجود این که ما یک مجموعه غیر دولتی هستیم، برای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، بودجه دولتی در نظر گرفته شد؛ چراکه ما از دانشگاه های دیگر هم عضو داریم.

زارع ادامه داد: در حال حاضر باشگاه نزدیک به ۹۰ هزار عضو دارد که ۱۲هزار عضو آن، از دانشگاه های دیگر است.

وی تصریح کرد: قطعا مشکلاتی در مسیر شما وجود خواهد داشت؛ اما هیچگاه نا امید نشوید و بدانید که بعد از پشت سر گذاشتن مشکلات، همه چیز برای شما آسان خواهد شد، قطعا شما می توانید غیر ممکن ها را ممکن کنید.

زارع در پایان خاطرنشان کرد: دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی نیز در راستای درخشش دانشجویان و پژوهشگران کمک خواهند کرد.

انتهای پیام/

286 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۹۰۴/باشگاه_پژوهشگران_جوان_دانشگاه_آزاد_۹۰_هزار_عضو_دارد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: