Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@12:35:11 GMT

پیش بینی برف در نقاط کوهستانی و باران در برخی نقاط خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۲۷۹۰۷/پیش_بینی_برف_در_نقاط_کوهستانی_و_باران_در_برخی_نقاط_خوزستان

پیش بینی برف در نقاط کوهستانی و باران در برخی نقاط خوزستان

اهواز - ایرنا - بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان، بارش برف و باران در ساعاتی از روز سه شنبه برای برخی نقاط خوزستان پیش بینی می شود.

یه گزارش ایرنا به نقل از هواشناسی خوزستان، عبور موج ضعیفی از خوزستان باعث افزایش ابر و بارش پراکنده به صورت برف و باران در مناطق شمال و شمال شرقی خوزستان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در بعضی ساعات امروز سه شنبه در مناطق غربی و جنوب غربی وزش باد قابل‌ملاحظه همراه با برخاستن گرد و غبار محلی پیش بینی می شود؛ خلیج فارس نیز از اواسط وقت مواج پیش بینی می شود.
در 24 ساعت گذشته بستان با 19.4 و تاراز با پنج درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط خوزستان گزارش شده و تغییرات دمایی هوای اهواز در این مدت بین 19 و 6 درجه سانتیگراد در نوسان است.
بر اساس این گزارش، میزان بارندگی در48 ساعت گذشته در ایذه یک، حسینیه اندیمشک 7.4، باغملک سه و دهدز سه دهم میلیمتر و بارش برف در تاراز هفت سانتیمتر گزارش شده است.
3004/ 6037
خبرنگار: خاطره غفاری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۹۰۷/پیش_بینی_برف_در_نقاط_کوهستانی_و_باران_در_برخی_نقاط_خوزستان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: