Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@23:33:01 GMT

تصویر مرحوم دانایی فرد در کنار پله برزیلی+عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۷۹۵۹/تصویر_مرحوم_دانایی_فرد_در_کنار_پله_برزیلی_عکس

تصویر مرحوم دانایی فرد در کنار پله برزیلی+عکس

رکنا: متأسفانه ایرج دانایی‌فرد، پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران و استقلال امروز به علت عارضه کبدی در بیمارستان نمازی شیراز درگذشت.

صبح امروز ایرج دانایی فرد ملی پوش سال های دور تیم ملی که گل اول ایران در جام جهانی را به ثمر رساند به دلیل عارضه کبدی در بیمارستان نمازی شیراز درگذشت.

او عضو باشگاه‌های تاج، عقاب و پاس بوده‌ است و در جام جهانی ۱۹۷۸ عضو تیم ملی فوتبال بود و بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بازی با اسکاتلند نیز زننده تنها گل تیم ایران بود و با این گل، نام ایرج دانائی‌فرد به عنوان اولین زننده گل ایران در تاریخ جام جهانی ثبت شد. او در اواخر عمر خود ساکن آمریکا بود و یک فروشگاه لوازم ورزشی را اداره می‌کند.

ایرج دانایی‌فرد یکی از بازیکنان ایرانی حاضر در تیم منتخب جهان بود. او به همراه آندرانیک اسکندریان در بازی خداحافظی پله حضور داشت و در مقابل بزرگانی همانند پله و کرایف بازی کرد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این پدر هوسباز به دو فرزندش هم رحم نکرد+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! ایرج دانایی‌فر درگذشت +آخرین عکس فیلم شکنجه وحشتناک در کمپ ترک اعتیاد رامسر / پشت بیسیم چه کسی دستور می داد ! این مرد خبیث بعد از تجاوز به زنها اعضای بدن آنها را می فروخت+عکس 7 مرد هوسباز دختر 10 ساله را از جشن عروسی دزدیدند و به اوتجاوز کردند +عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 2 دختر تهرانی با لباس پسرانه در سفره خانه ها مشروب سر میزها می بردند! + جزییات عجیب شهادت یک مأمور نیروی انتظامی در ریگان "سونگل گ" در هامبورگ آلمان دستگیر شد مادری که فقط خود را نجات داد / 5 کودک زنده زنده در آتش سوختند+ عکس شکستن بینی زن با دستان همسر عاشق گوجه فرنگی / خرمالو کار آنها را به دادگاه کشاند سرباز فقیر توسط دستان پر سخاوت نیکوکاران به زندگی برگشت+ عکس

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۹۵۹/تصویر_مرحوم_دانایی_فرد_در_کنار_پله_برزیلی_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: