Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@06:53:31 GMT

واعظی: ۲-۳ هفته آینده SPV اجرایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۷۹۶۰/واعظی_۲_۳_هفته_آینده_spv_اجرایی_می_شود

صراط:

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساز و کار مالی اروپا برای ارتباط مالی با ایران (SPV) در دو یا سه هفته آینده اجرایی می شود.

به گزارش فارس وی افزود: اروپایی‌ها مشکلات خود در مورد فشارهای آمریکا برای عدم اجرای رابطه مالی با ایران را نبز به ما گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واعظی تصریح کرد: در مورد مسائل مربوط به گرجستان گفت سفیر گرجستان به وزارت امورخارجه احضار شده و این بحث پیگیری می شود مردم فعلا سفر خود را به این کشور انجام ندهند.
وی در مورد نانه جهانگیری به رهبری گفت من این نامه را ندیدم.
وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: در ستاد اقتصادی دولت مطرح شد قیمت خوردو در کارخانه به صورت شناور پنج درصد کمتر از نرخ بازار باشد که این بحث در زمان وزارت آقای شریتمداری مطرح شد که تا به حال اجرایی نشده است
واعظی گفت: برخی مردم تا قیمت بالا میرود برای خرید هول می زنند.

ادامه دارد...

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۹۶۰/واعظی_۲_۳_هفته_آینده_spv_اجرایی_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: