Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@20:22:10 GMT

کشف مواد مخدر در مجسمه‌های جام جهانی فوتبال در آرژانتین

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۷۹۶۳/کشف_مواد_مخدر_در_مجسمه_های_جام_جهانی_فوتبال_در_آرژانتین

کشف مواد مخدر در مجسمه‌های جام جهانی فوتبال در آرژانتین

به گزارش اکوفارس به نقل از شبکه تلویزیونی‌ ای‌پی‌تی‌ان، نیرو‌های پلیس آرژانتین محموله مواد مخدر را که در مجسمه‌های جام جهانی فوتبال جاسازی شده بود، توقیف کردند.

مقامات آرژانتین گفتند پلیس این کشور یک باند قاچاق مواد مخدر را متلاشی کرده است که مواد مخدر از نوع ماری‌جوانا، کوکائین و کراک را در مجسمه‌های جام جهانی جاسازی کرده و به فروش می‌رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات گفته‌اند که در این عملیات ۲۰ کیلو ماری‌جوانا، ۱۰ کیلو کوکائین، ۱۸۰۰ آمپول متشکل از ترکیب کراک و کوکائین به نام پاکو و ۴۰۰ هزار پزو آرژانتینی (معادل ۱۴ هزار و ۸۱۹ دلار آمریکا) کشف و ضبط شده است. در این عملیات همچنین ۴ مرد و ۲ زن بازداشت شده‌اند.

از متهمان همچنین تعدادی اسلحه و مقادیری مهمات کشف و ضبط شده است.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۹۶۳/کشف_مواد_مخدر_در_مجسمه_های_جام_جهانی_فوتبال_در_آرژانتین را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: