Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@19:08:16 GMT

نوروزي آقاي گل سي‌امين دوره ليگ برتر شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۸۲۷۲/نوروزی_آقای_گل_سی_امین_دوره_لیگ_برتر_شد

نوروزي آقاي گل سي‌امين دوره ليگ برتر شد

خبرگزاري آريا - با اعلام کميته مسابقات فدراسيون هندبال آقاي گل سي امين دوره ليگ برتر هندبال مشخص شد.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت فدراسيون هندبال، کميته مسابقات اسامي برترين گلزنان سي‌امين دوره ليگ برتر را معرفي کرد.
در ليست اعلامي ميثم نوروزي از باشگاه شهرداري کازرون با 121 گل زده در صدر گلزنان اين مسابقات جاي گرفته است و عنوان آقاي گل سي‌امين دوره ليگ برتر را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در رتبه‌هاي بعدي ميلاد مسائلي از باشگاه سنگ آهن بافق يزد با 83 گل زده در جايگاه دوم قرار دارد و سعيد پورقاسم نيز با ٧٨ گل زده از تيم سپاهان در جايگاه سوم قرار گرفت.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۲۷۲/نوروزی_آقای_گل_سی_امین_دوره_لیگ_برتر_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: