Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@17:10:41 GMT

آغاز مانور سلامت نوروزی در گچساران

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۲۸۲۷۹/آغاز_مانور_سلامت_نوروزی_در_گچساران

مدیر شبکه بهداشت ودرمان گچساران گفت:آغاز مانور سلامت نوروزی در گچساران با افزایش فعالیت مراکز تهیه وتوزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و افزایش مسافرت‌های نوروزی این طرح باهدف تشدید نظارت بر مراکز واماکن عمومی از ۱۵ اسفند ۹۶ آغاز و تا ۱۵ فروردین ۹۷ ادامه دارد.
هایده حافظ قرآن افزود: در این طرح مراکز واماکن حساس از جمله رستوران ها، کبابی ها، شیرینی فروشی ها، نانوایی ها، فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی و اماکن زیارتی وگردشگری با حضور بازرسان بهداشت محیط در ساعات اداری و غیر اداری (روز‌های تعطیل) بازرسی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در طرح سلامت نوروزی امسال ۱۷ بازرس بهداشت محیط حضور دارند و ضمن بازدید از مراکز و اماکن حساس بوسیله دستگاه‌های سنجش پرتابل از جمله دماسنج، رطوبت سنج دستگاه سنجش بار میکروبی و دستگاه تعیین کهنگی روغن اقدام به سنجش پارامتر‌های مربوط در محل را انجام میدهند.
مدیر شبکه بهداشت ودرمان گچساران با بیان اینکه بازرسان در موقع بازرسی از مواد غذایی از جمله شیرینی، بستنی، کباب ودیگر مواد غذایی نمونه برداری و به آزمایشگاه ارسال می‌کنند افزود: در طرح سلامت نوروزی سال گذشته شهرستان گچساران تعداد ۱۰ مرکز متخلف تعطیل و ۳ هزار و ۶ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته وفاقد مشخصات کشف وضبط شد.
حافظ قرآن گفت: همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز واماکن تهیه وتوزیع مواد غذایی و اماکن زیارتی وگردشگری با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۲۷۹/آغاز_مانور_سلامت_نوروزی_در_گچساران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: