Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@21:44:35 GMT

قتل مردی ۳۳ ساله

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۸۳۵۴/قتل_مردی_۳۳_ساله

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ تازه‌ترین اخبار حوادث بيست و يکم آذر۹۷ ایران را در صفحه حوادث گروه استان‌های خبرگزاری صداوسیما دنبال کنید.   در اتوبان فرودگاه اصفهان؛
انتقال هفت مصدوم واژگونی مینی بوس به بیمارستان
هفت مصدوم حادثه واژگونی مینی بوس در اتوبان فرودگاه اصفهان پس از پمپ بنزین حصه به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غفور راستین مسوول مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در این حادثه که بامداد امروز رخ داد با حضور به موقع ماموران اورژانس هفت مصدوم این حادثه با چهار دستگاه آمبولانس 115 و هلال احمر به بیمارستان‌های کاشانی، امین و فارابی اصفهان منتقل شدند.
 
قتل مردی 33 ساله در شهر بایگ
درگیری در شهر بایگ، یک کشته برجای گذاشت.
رئیس اورژانس تربت حیدریه گفت: این حادثه براثردرگیری دو نفر در یک کارگاه چوب بری رخ دادکه مقتول با ضربات متعدد چاقو پیش از رسیدن تکنسین‌های اورژانس از پای در آمد.
دکتر خدادوست افزود: قاتل دستگیر و تحقیقات پلیس در این باره با حضورقاضی ویژه قتل آغاز شده است.

خراسان شمالی؛
دستگیری شکارچیان پارک ملی سالوک اسفراین
شکارچیان پارک ملی سالوک اسفراین دستگیر شدند.
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست اسفراین گفت: شکارچیان متخلف غیر بومی پارک ملی سالوک این شهرستان در تعقیب و گریز با محیط بانان قبل از اقدام به شکار دستگیر شدند.
رضا حبیبی افزود: با اقدام به موقع محیط بانان، متخلفان غیربومی که غیرمجاز به پارک ملی همراه دو قبضه سلاح و سایر ادوات شکار وارده شده بودند و قصد شکار داشتند قبل از شکار دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شدند.
وی گفت: از متهمان یک قبضه سلاح دولول ساچمه زنی، 9 عدد فشنگ چهارپاره، 9 عدد فشنگ برنو و یک دستگاه دوربین چشمی کشف و ضبط شد. تکميل مي شود....

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۳۵۴/قتل_مردی_۳۳_ساله را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: