Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@22:49:47 GMT

قتل مرد جوان با چاقو در خیابان مرتضوی

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۸۳۵۵/قتل_مرد_جوان_با_چاقو_در_خیابان_مرتضوی

قتل مرد جوان با چاقو در خیابان مرتضوی

درگیری دو مرد جوان در یک خانه در خیابان مرتضوی منجر به قتل یکی از آنها شد. ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ اجتماعی حوادث نظرات

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 3:30 بامداد امروز مأموران کلانتری 108 نواب در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند مرد جوان افغانستانی پس از نزاع با یکی از هموطنانش در یک منزل در خیابان مرتضوی با چاقو مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اظهارات مأموران، این نزاع حدود ساعت یک بامداد و ظاهراً به دلیل اختلافات مالی به وقوع پیوسته، چند مرد افغانستانی دیگر نیز شاهد این نزاع بوده و پلیس را درجریان قرار داده بودند همچنین قاتل از صحنه جرم گریخته بود.

سرانجام با دستور محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای بازداشت متهم فراری ادامه دارد.

انتهای پیام/

R1370/P1011117/S2,1392/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۳۵۵/قتل_مرد_جوان_با_چاقو_در_خیابان_مرتضوی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: