Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@10:52:48 GMT

برگزاری چهارمین شب‌شعر مناجات با خدا و سوگ علی علیه‌السلام در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۸۷۰۳/برگزاری_چهارمین_شب_شعر_مناجات_با_خدا_و_سوگ_علی_علیه_السلام_در_اصفهان

برگزاری چهارمین شب‌شعر مناجات با خدا و سوگ علی علیه‌السلام در اصفهان

چهارمین شب‌شعر مناجات باخدا و سوگ علی (علیه‌السلام) در عمارت سعدی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حسین قلع ریز گفت: چهارمین شب‌ شعر مناجات باخدا و سوگ علی علیه‌السلام با حضور شاعران، هنرمندان و فرهیختگان چهارشنبه 16 خرداد ساعت 8.30 در عمارت سعدی ساختمان مرکزی حوزه هنری اصفهان واقع در گذر سعدی میدان امام (نقش جهان) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این رویداد هر ساله در روز 21 ماه مبارک رمضان مصادف با شهادت حضرت علی (ع) و با موضوع مدح و منقبت آن حضرت و همچنین توجه به اشعار با مضامین مناجات با خدا همزمان با شب های قدر با حضور شاعران برگزار می شود.

مدیر انجمن چکامه‌سرای اصفهان، استان اصفهان را یکی از استان های پیشرو و اثرگذار در شعر آیینی برشمرد و گفت: شاعرانی اصفهانی با استفاده از مضمون های تازه و با زبان ساده توانسته اند موفقیت های بسیاری در جشنواره های ادبی کسب کنند.

وی اضافه کرد: این شب شعر به همت انجمن ادبی چکامه‌سرای اصفهان و با همکاری بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، خانه ادبیات حوزه هنری اصفهان برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۷۰۳/برگزاری_چهارمین_شب_شعر_مناجات_با_خدا_و_سوگ_علی_علیه_السلام_در_اصفهان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: