Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-18@23:53:23 GMT

کمیته شفاف‌سازی حادثه سانچی تشکیل شود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۰۵۷۹/کمیته_شفاف_سازی_حادثه_سانچی_تشکیل_شود

کمیته شفاف‌سازی حادثه سانچی تشکیل شود

نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان درخصوص رسیدگی به حادثه سانچی گفت:رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون امنیت ملی ماموریت داد که این مسئله را پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز (سه شنبه 26 دی) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تسلیت درگذشت خدمه نفتکش سانچی گفت: حادثه‌ای که در این کشتی رخ داد موجب تاسف همگان شده است، لذا مجلس باید کمیته شفاف سازی در این باره تعیین کند تا مسائل مربوط به کشتی جمع بندی شود و جلوی شایعاتی که این روزها در فضای مجازی منتشر می شود، گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شاهین شهر و میامی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:کمیته شفاف سازی باید فوراً این حادثه را بررسی کند و گزارش آن به مردم ارائه شود.

مسعود پزشکیان در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: روز یکشنبه دکتر لاریجانی به کمیسیون امنیت ملی ماموریت داد که این مسئله را پیگیری کند و بنده از کمیسیون امنیت می خواهم که ابعاد این حادثه را مورد بررسی قرار دهد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم نباید به شایعاتی که در برخی رسانه ها منعکس می شود، توجه کنند و اخبار را از سیستم های دولتی و امنیتی دریافت کنند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۵۷۹/کمیته_شفاف_سازی_حادثه_سانچی_تشکیل_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: