Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@12:20:31 GMT

رفع تصرف دو هزار و 760 هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری طی سال ‌گذشته

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۰۶۳۹/رفع_تصرف_دو_هزار_و_۷۶۰_هکتار_از_اراضی_چهارمحال_و_بختیاری_طی_سال_گذشته

مدیرکل بازرسی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال گذشته دو هزار و 760 هکتار از اراضی استان رفع تصرف شد.

‌‌به گزارش ایسنا‌محمدمهدی طباطبایی یکم تیر ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان در اداره کل دادگستری چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: وظیفه سازمان بازرسی در کل کشور نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، افزود: استان دارای ظرفیت‌های خوبی در حوزه گردشگری، دامپروری و کشاورزی است و باید برنامه‌ریزی‌های کلان استان در این زمینه‌ها باشد.
طباطبایی تصریح کرد: در راستای رفع مشکل اشتغال و استفاده از ظرفیت‌های موجود باید برنامه‌ریزی در سه حوزه مذکور انجام شود.
وی با اشاره به اینکه دغدغه‌های مقام معظم رهبری، مسئولان و مردم در زمینه اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: مجموعه بازرسی استان این دغدغه را مورد توجه قرار داده است.
مدیرکل بازرسی استان تعداد پرونده‌های مستمر، موردی و فوق‌العاده بررسی شده در سال گذشته را 140 فقره عنوان کرد و گفت: 668 مورد گزارش نیز در سال 95، به این نهاد اعلام شده است که تمام این تعداد مورد بررسی قرار گرفت.
طباطبایی گفت: تعداد 201 مورد مکاتبه با دستگاه‌های اجرایی نیز در قالب تذکر، توصیه و هشدار انجام شد.
مدیرکل بازرسی استان اظهار کرد: تعداد حضور در جلسات معاملات مناقصه و مزایده، این نهاد 696 مورد معادل 97 درصد است و ارزش این معاملات چهار میلیارد و 755 میلیون و 46 هزار و 323 ریال بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در پیشگیری از تضییع حقوق بیت‌المال، بازگشت وجوه به حساب خزانه، پیگیری برای وصول مالیات معوق و پیگیری برای وصول مطالبات سایر دستگاه‌ها، پس از بررسی مبلغ 165 میلیارد و477 میلیون و 499 هزار و 840 ریال دریافت شده است.
طباطبایی تصریح کرد: در راستای پیگیری مازاد محاسبه بانک‌ها و دریافت آن از مشتریان مبلغ یک و نیم میلیارد ریال ‌برگشت به حساب مشتریان بانک در سال گذشته انجام شده است.
وی تأکید کرد: 75 مورد ساخت و ساز در حریم و بستر رودخانه‌های استان و مسلوب المنفعه نمودن چاه‌های غیرمجاز در سال گذشته بوده است که اجرای حکم برای آنان صورت گرفته است.
مدیرکل بازرسی استان اضافه کرد: خلع ید در تغییر کاربری‌ها در مجموع دو هزار و 760 هکتار در سال گذشته است و تقریبا تمام آن به دولت برگشت داده شد.
وی با اشاره به اینکه مدیران و کارشناسان امر باید به قوانین اشراف داشته باشند، خاطرنشان کرد: 26 دوره و کارگاه آموزشی به میزان دو هزار و 540 نفر ساعت در این نهاد در سال گذشته برگزار شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۶۳۹/رفع_تصرف_دو_هزار_و_۷۶۰_هکتار_از_اراضی_چهارمحال_و_بختیاری_طی_سال_گذشته را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: