Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@20:08:32 GMT

استیضاح به قیمت برخی مسايل شخصی و منطقه ای

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۰۶۷۱/استیضاح_به_قیمت_برخی_مسایل_شخصی_و_منطقه_ای

استیضاح به قیمت برخی مسايل شخصی و منطقه ای

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دكتر مرتضی صفاری عضو كميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس در حاشيه بازديد از چهل و پنجمين نمايشگاه تخصصي صنعت هسته اي در دانشگاه كاشان در گفتگو با خبرنگاران عملكرد دكتر منصور غلامي، را بسيارمثبت ارزيابي كرد و افزود: استيضاح وزير علوم يكي از اقدامات ناپسندي است كه در مجلس مطرح شده است و مراجع عظام نيز در چند روز اخير تذكراتي داده اند كه اين اتفاق به صلاح كشور نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي خاطرافزود: نبايد با مديري كه مدتي كوتاه مسئوليتي را بر عهده گرفته است به دليل برخي مسايل شخصي و منطقه اي اينگونه برخورد شود .

به گفته وی، براي بررسي عملكرد يك وزير لازم است دوره اي طي شود تا اقداماتش قابل ارزيابي باشد و اينكه هر روز شاهد اين اتفاقات توسط نمايندگان مجلس باشيم كار پسنيده اي نيست.

نماينده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اينكه دكتر غلامی فردی مثبت وتوانمند در حوزه وزارت علوم هستند اظهار اميدواري كرد تا وی در آينده نيز بتواند با مديريت خوبی كه دارد در رشد علمی كشور تاثيرگذار و نقش آفرين باشند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری نمايشگاه تخصصی صنعت هسته ای

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۶۷۱/استیضاح_به_قیمت_برخی_مسایل_شخصی_و_منطقه_ای را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: