Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@06:49:29 GMT

دشمنن بداند مشکلات ایران باعث دلسردی مردم از نظام نمی شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۰۷۳۳/دشمنن_بداند_مشکلات_ایران_باعث_دلسردی_مردم_از_نظام_نمی_شود

دشمنن بداند مشکلات ایران باعث دلسردی مردم از نظام نمی شود

اهواز - ایرنا - عضو هیات علمی و شورای علمی مراکز تخصصی مهدویت گفت: دشمنان بدانند که مشکلات ایران باعث دلسردی مردم از نظام نشده و آنها دست از آرمان های انقلاب برنمی دارند.

آیت ا... نجم الدین مروجی طبسی روز چهارشنبه در حاشیه همایش بیعت مجدد با ولایت فقیه و تجدید میثاق نخبگان عشایر عرب خوزستان با آرمان های انقلاب اسلامی در آستانه فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: برگزاری این برنامه ها و اجتماع اقوام مختلف به ویژه عشایر غیور عرب خوزستان یکی از اقدامات با ارزش در جهت ناامید کردن دشمنان اسلام و ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: رسانه های غربی سال ها است که برای آسیب رساندن به انقلاب و نظام دست به تبلیغات گستره می زنند اما همواره ملت شریف ایران با پشتیبانی از ولایت فقیه و آرمان های انقلاب ، مشت محکمی بر دهان استکبار می زنند.
عضو مرکز تخصصی تربیت محقق مذاهب اسلامی ادامه داد: دشمنان ایران همواره به دنبال ایجاد تفرقه میان اقوام ایرانی و به ویژه اقوام خوزستانی هستند اما این همایش ها و صمیمیت میان اقوام خوزستانی پیام کوبنده ای برای دشمنان است.
وی افزود: مردم عرب، کرد، لر و بختیاری، ترک و سایر اقوام ایرانی همه یکصدا و یکدست زیر پرچم ولایت فقیه و سایه این نظام اسلامی برای سربلندی این میهن اسلامی در تلاش هستند و توطئه های دشمن نمی تواند ذره ای از وفاداری اقوام به نظام کم کند.
آیت ا... مروجی طبسی گفت: مشکلات و اختلاف نظرها در ایران در سایر کشورها نیز بوده و امری طبیعی است؛ انتظار می رود این مشکلات در کشور کمتر شده و بهانه ای به دست دشمن ندهیم.
وی افزود: رسیدگی به مطالبات مردم به ویژه در زمینه اشتغالزایی، مشکلات را به حداقل می رساند.

** فرمانده سپاه ولیعصر(عج):نقش عشایر عرب خوزستان در پیروزی انقلاب بی بدیل است
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان نیز در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران گفت: عشایر عرب خوزستان در پیروزی انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار نقش کلیدی و محوری داشته و حضور آنها در کنار سایر اقوام در عرصه های انقلابی بی بدیل است.
سرتیپ حسن شاهوارپور افزود:عشایر غیور و مردم خونگرم خوزستان به ویژه عرب های خوزستان در طول این سال ها پشتیبان امام خمینی(ره) و ولایت فقیه و انقلاب اسلامی بوده اند و در تمامی صحنه های سیاسی و سرنوشت ساز نظام حضور پررنگی داشته اند.
وی گفت: این همایش تجدید میثاقی با رهبر معظم انقلاب بود و در آن برای بار دیگر به نقش برجسته عشایرعرب خوزستان در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی اشاره شد.
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: برگزاری این همایش ها پیام رسایی برای دشمنان است که مردم ایران و به ویژه عشایرغیورعرب خوزستان همواره در کنار رهبر معظم انقلاب بوده و در تمامی عرصه ها پشتیبان نظام هستند.
وی بیان کرد: این عشایرغیور برای مقابله با استکبار و دشمنان قسم خورده نظام تمام قد ایستاده و حمایت این اقوام از نظام دشمن را ناامید کرده است.
سرتیپ شاهوارپور گفت: اجتماع نخبگان عشایر عرب خوزستان در کنار یکدیگر در این همایش، پیام وحدت و یکدلی را برای استکبار جهانی مخابره می کند.
همایش بیعت مجدد با ولایت فقیه و تجدید میثاق نخبگان عشایر عرب خوزستان با آرمان های انقلاب اسلامی در آستانه فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب روز چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی در سرسرای امام خامنه ای مجتمع فجر سپاه خوزستان در اهواز برگزار شد.
7152/ 6037

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۷۳۳/دشمنن_بداند_مشکلات_ایران_باعث_دلسردی_مردم_از_نظام_نمی_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: