Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@10:31:25 GMT

بازهم درگیری در اصفهان؛ اینبار فولادشهر جنجالی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۰۷۳۸/بازهم_درگیری_در_اصفهان_اینبار_فولادشهر_جنجالی_شد

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار دو تیم ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان در حالیکه در نیمه اول خود با تساوی بدون گل به پایان رسید، در دقایق پایانی این نیمه بگومگوی شدیدی بین بازیکنان دو تیم رخ داد.

در اواخر نیمه اول خطای شدید صادق صادقی، بازیکن نفت مسجد سلیمان روی ماریون سیلوا انجام شد که در ادامه باعث درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این درگیری حکیم نصاری و محمدرضا حسینی از دو تیم با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که پای بیشتر بازیکنان را به این ماجرا باز کرد تا داور کار سختی برای تصمیم‌گیری درباره تنبیه انضباطی بازیکنان داشته باشد.

ماجرا به قدری بالا گرفت که داور مسابقه مجبور شد برای آرام کردن جو بازی 3 بار از کارت زرد استفاده کند و صادق صادقی، حکیم نصاری و محمدرضا حسینی را با کارت مواجه کرد.

این دیدار پربرخورد در نیمه اول با تساوی بدون گل دو تیم خاتمه یافت.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۷۳۸/بازهم_درگیری_در_اصفهان_اینبار_فولادشهر_جنجالی_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: