Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@12:29:48 GMT

شاخص بورس ۸۸۲ واحد افت کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۰۷۶۷/شاخص_بورس_۸۸۲_واحد_افت_کرد

شاخص بورس ۸۸۲ واحد افت کرد

شاخص بورس در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه ۸۸۲ واحد افت کرد.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد یک میلیارد و ۲۵۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۳۲۳میلیارد تومان در ۱۲۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۸۸۲واحدی در ارتفاع ۱۶۵هزار و ۳۵۲واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین اثر منفی بر افت دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و فولاد خوزستان شد و در مقابل نمادهای معاملاتی صنایع پتروشیمی خلیج فارس، توسعه صنایع بهشهر و بانک تجارت با رشد خود مانع افت بیشتر شاخص بورس شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز منفی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۱۲۵۶واحد، آزاد شناور ۱۰۰۱واحد، بازار اول ۹۴۸ واحد و بازار دوم ۳۱۸ واحد افت و شاخ‌های کل (هموزن) ۲۹ و قیمت (هموزن) ۲۰واحد رشد کردند.

در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۹۷۴میلیون ورقه به‌ارزش ۵۲۴میلیارد تومان در ۱۲۶هزار نوبت، آیفکس ۶.۲واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۸۵۱واحد قرار گرفت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۷۶۷/شاخص_بورس_۸۸۲_واحد_افت_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: