Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@07:07:59 GMT

انواع روش هاي روشن کردن نوک سينه

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۰۹۱۰/انواع_روش_های_روشن_کردن_نوک_سینه

انواع روش هاي روشن کردن نوک سينه

خبرگزاري آريا -
رنگ نوک سينه زنان بر اساس رنگ پوست متفاوت است
رنگ نوک پستان مي‌تواند در طي دوران کودکي تا ميانسالي تغيير يابد و حتي در دوران بارداري نوک سينه ها قهوه اي تيره شود و اين مورد به خيلي موارد بستگي دارد. ولي همه زنان علاقه دارند که رنگ نوک سينه آن ها به صورتي و قرمزي گرايش داشته باشد براي کساني که دوست دارند رنگ نوک سينه شان روشن شود روش هاي زير را پيشنهاد ميکنيم امتحان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بسياري از زنان و دختران در جهان از اندازه، شکل و رنگ نوک و هاله سينه خود رضايت ندارند. البته که زيبايي سينه در بانوان بر حس تحريک پذيري بيشتر و لذت رابطه جنسي تاثير فوق العاده اي دارد ولي سينه هاي زنان براي شيردهي به نوزاد طراحي شده است که اين متفاوت بودن رنگ نوک و هاله سينه براي تشخيص بهتر نوزاد جهت پيدا کردن محل دهان گرفتن است.
دليل اين تغيير رنگ در نوک و هاله سينه بانوان چيست؟
رنگ نوک سينه زنان بر اساس رنگ پوست متفاوت است که به ويژگي هاي ژنتيکي زنان و ويژگي هاي زنانه آنها بستگي دارد. هر چند سليقه خانم ها براي رنگ نوک سينه اشان متفاوت است.
اندازه و رنگ نوک و هاله سينه خيلي متغير است. هاله سينه معمولا به شکل دايره اي است ولي در بعضي از بانوان به صورت بيضي هم مشاهده شده و اغلب در زناني که به بلوغ جنسي رسيده اند بزرگتر از دختران نا بالغ است.
از آنجايي که نوک سينه در مسائل زناشويي از اهميت بالايي برخوردار است و طي تحقيقات انجام شده ثابت شده که در اثر تحريک صحيح و مناسب به ارگاسم بانوان هم مي انجامد، پس حفظ زيبايي و سلامت آن در جذب همسر و همچنين لذت بيشتر رابطه، از مسائل و دغدغه هاي مهم بانوان گرديده است. البته که هستند مرداني که رنگ تيره تر را براي نوک و هاله سينه همسرشان ترجيح مي دهند.
عوامل تاثير گذار در تغيير رنگ نوک سينه ها:
- قاعدگي زنان
- بالا رفتن سن
- حاملگي و شير دهي
- ساييده شدن پوست سينه
- بلوغ
- مصرف برخي داروها و عوارض آنها
اما نگران تغيير رنگ نوک و هاله سينه به دلايلي که گفتيم نباشيد زيرا تيرگي اين ناحيه از بدن را با روش هاي زير مي توان درمان کرد.
انواع رنگ هاي نوک سينه
روش هاي روشن کردن نوک سينه ها:
يکي از روش ها براي تغيير رنگ نوک و هاله سينه بانوان استفاده از درمان هاي خانگي است که در ادامه چند روش را براي روشن کردن نوک سينه ها به شما آموزش مي دهيم.
1- يک قاشق پودر شير خشک را با يک قاشق عسل و يک قاشق ليمو ترش و نصف قاشق روغن بادام مخلوط کنيد آن را روي نوک سينه و اطرافش بگذاريد و 15 دقيقه صبر کنيد.
2- پودر جو دوسر را با کشک و آب گوجه فرنگي مخلوط کنيد و خمير به دست آمده را به مدت 15 دقيقه روي نوک سينه و اطرافش قرار دهيد. اين درمان ها را مدام تکرار کنيد تا نتيجه دلخواهتان را بگيريد.
3- عصاره ريشه شيرين بيان هم يک درمان خانگي مفيد براي سفيد کردن نوک سينه است. اين عصاره براي رفع تيرگي نوک سينه و حتي آلت تناسلي بسيار استفاده مي شود و در کرم هاي روشن کننده بسيار به کار مي‌رود. مي توانيد پودر ريشه شيرين بيان را از مغازه ها خريداري کنيد و 4 قاشق پر پودر شيرين بيان رادر 150 ميلي ليتر آب به مدت 10 دقيقه بجوشانيد و بعد آن را با آب ليمو ترش مخلوط کنيد تا نتيجه بهتري بگيريد و روي مناطق تيره بدن و نوک سينه بماليد. مطمئن باشيد بعد از مدتي به نتيجه دلخواه مي‌رسيد.
نکته: يادتان باشد درمان هاي خانگي را بايد ادامه دهيد تا نتيجه بگيريد اما استفاده بيش از حد بيشتر از روزي يک نهايت دو بار ممکن نتيجه عکس بدهد.
نکته ديگر: اينکه ممکن است بدنتان به اين مواد حساسيت داشته باشد بنابراين قبل از اينکه آن را امتحان کنيد به ميزان خيلي کم روي پوست بماليد تا اگر بدن عکس العمل نشان داد با ميزان کم مواد آسيب جدي نبينيد.
گردآوري: بخش سلامت بيتوته
msalamat.com
zanjefil.com

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۹۱۰/انواع_روش_های_روشن_کردن_نوک_سینه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: