Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@19:30:56 GMT

چگونه 3 ميليارد تومان تسهيلات دريافت کنيم؟

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۱۳۷۷/چگونه_۳_میلیارد_تومان_تسهیلات_دریافت_کنیم

چگونه 3 ميليارد تومان تسهيلات دريافت کنيم؟

خبرگزاري آريا - مشتريان بانک مهر اقتصاد در طرح ارمغان مهر مي‌توانند تا مبلغ 3ميليارد تومان تسهيلات دريافت کنند.
به گزارش خبرگزاري آريا، بانک مهر اقتصاد که در زمينه تنوع طرح هاي پرداخت تسهيلات همواره سرآمد بانک ها و موسسات مالي و اعتباري بوده است به تازگي از طرحي جديد رونمايي کرده است.
بر اساس اين طرح که به نام ارمغان مهر شهرت يافته است مشتريان مي توانند با سپرده گذاري از دو ميليون تومان به بالا تسهيلاتي را تا سقف 3ميليارد تومان دريافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين طرح که از اواخر دي ماه سال جاري آغاز شده است مشتريان مي‌توانند از نرخ سود علي الحساب يک درصد نيز براي سپرده گذاري خود در بانک مهر اقتصاد بهره مند شوند.
اين حساب قابل دريافت و پرداخت را داراست و حداقل مدت سپرده گذاري براي بهره مندي از امتياز طرح تسهيلاتي 2ماه است.
حداقل و حداکثر مبلغ تسهيلات نيز بين دو ميليون تومان تا 3ميليارد تومان و با نرخ بين 15تا 18درصد تعيين شده است.
عنوان مثال اگر يک مشتري خواهان دريافت 3ميليارد تومان از بانک مهر اقتصاد در قالب طرح تسهيلاتي ارمغان مهر باشد مي بايست شرايط زير را داشته باشد.
مشتري فوق بايد مبلغ 3ميليارد تومان سپرده را براي مدت دو ماه در حساب خود نگهداري و پس از مدت زمان فوق مبلغ 3ميليارد تومان تسهيلات با نرخ 18درصد و بازپرداخت 24ماهه از بانک مهر اقتصاد تسهيلات دريافت کنند.
به گزارش اخبار بانک، براي دريافت تسهيلات 3ميليارد توماني بايد حدود 600ميليون تومان سود در مدت 2سال به بانک پرداخت شود و مبلغ اقساط نيز حدود يکصد و پنجاه ميليون تومان خواهد بود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۱۳۷۷/چگونه_۳_میلیارد_تومان_تسهیلات_دریافت_کنیم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: