Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@11:01:12 GMT

دانلود مجموعه کامل سخنراني هاي دکتر علي شريعتي - دانلود رايگان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۲۵۶۱/دانلود_مجموعه_کامل_سخنرانی_های_دکتر_علی_شریعتی_دانلود_رایگان

خبرگزاري آريا - آيا مطالب مشابه در سايت وجود دارد؟ بله. در اين بخش: (دانلود سخنراني)
دانلود مجموعه کامل سخنراني هاي دکتر علي شريعتي





دکتر على شريعتي‌ به سا‌ل‌ 1312 در مزينان از توابع سبزوار در خا‌نواده‌‌ اي‌ مذهبي‌ چشم‌ به‌ جها‌ن‌ گشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وي نويسنده، جامعه‌ شناس، تاريخ‌ شناس، پژوهشگر ديني اهل ايران، از مبارزان و فعالان مذهبي و سياسي و از نظريه‌ پردازان انقلاب اسلامي ايران بود.

شريعتي علاوه بر شهرت زيادش براي سهم داشتن در انقلاب ايران، دليل ديگر شهرتش کارنامه فعاليت‌ هاي اوست که براي احياي مذهب و سنت در جامعه و بيدادگري نسبت به سلطنت وقت داشته است. شريعتي را در ادبيات معاصر معلم شهيد مينامند و از زمان انقلاب تا کنون يادبود هاي زيادي يه ياد او برگزار و اجرا کرده‌اند و از آن زمان نقدها و تجليل‌هاي زيادي پيرامون آثار، آرا و تاثيراتي که او بر چند دهه معاصر ايران گذاشته وجود دارد.

سرانجام در روز يکشنبه 29 خرداد ما‌ه‌ 1356 با‌ قلبي‌ عا‌شق‌، انديشه‌ اي‌ پا‌ک‌، ايما‌ني‌ محکم‌، زبا‌ني‌ قا‌طع‌، قلمي‌ توانا، رواني‌ آگا‌ه‌ و سيما‌يي‌ آرام‌ به سوي‌ آسما‌ن ها‌ و آرامشي‌ ابدي‌ عروج‌ کرد و عا‌شقا‌ن‌ و دوستداران‌ خود را در اين‌ فقدان‌ هميشه‌ محسوس‌ تنها‌ گذاشت‌.

در اين مطلب مجموعه کامل سخنراني هاي دکتر علي شريعتي را براي دانلود آماده کرده ايم.

اين مجموعه شامل 180 قطعه صوتي از سخنان دکتر شريعتي است.

علاوه بر مجموعه سخنراني ها به صورت يکجا، يک قطعه سخنراني بصورت جداگانه، براي نمونه جهت دانلود قرار داده شده است. به اين ترتيب قبل از دانلود کل مجموعه ميتوانيد يکي از سحنراني هاي آن را گوش کنيد و اگر مورد پسند شما بود کل مجموعه سخنراني ها را به صورت يکجا دانلود کنيد.








مجموعه کامل سخنراني هاي دکتر علي شريعتي را دانلود کنيد:
دانلود (حجم 1.3 گيگابايت)

دانلود نمونه يکي از سخنراني ها (حجم 9.9 مگابايت)

تاريخ انتشار: 96/02/04

ساير آهنگ ها

مشخصات:
● تعداد : 180 فايل صوتي
● زمان : 220 ساعت 48 دقيقه
● فرمت : MP3
● کيفيت : 64 کيلوبيت
● قابل پخش در : کامپيوتر، موبايل، پخش ماشين، و ساير دستگاه هاي پخش آهنگ





دانلود نرم افزار کمکي



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۵۶۱/دانلود_مجموعه_کامل_سخنرانی_های_دکتر_علی_شریعتی_دانلود_رایگان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: