Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@04:39:05 GMT

گردو غبار جاده ماهشهر-هندیجان را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۲۵۶۵/گردو_غبار_جاده_ماهشهر_هندیجان_را_مسدود_کرد

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، سرهنگ رضا دولتشاهی گفت : از صبح امروز با توجه به وقوع پدیده ریزگردها ، با کاهش شعاع دید افقی در جاده های استان بودیم و شعاع دید در برخی نقاط به کمتر از پنج متر نیز رسیده است . 
وی افزود: در جاده اهواز به ماهشهر برای جلوگیری از هرگونه تصادف احتمالی تا اطلاع ثانوی تردد هر گونه خودروی سنگین ممنوع اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به تصادف یک دستگاه تانکر حامل مواد سوختی با دو کامیون در محور ماهشهر - هندیجان بیان کرد: همچنین در جاده ماهشهر به هندیجان به علت دید افقی بسیار کم، شدت گردو غبار و سانحه برخورد سه تریلر، جاده برای تردد خودروهای سواری و سبک و خودروهای سنگین مسدود است.
وی توضیح داد: در جاده های دیگر استان با وجود گرد و خاک اما هنوز وضعیت بحرانی نیست و مسیرها باز هستند.

سرهنگ دولتشاهی گفت: در تصادف  جاده رامشیر یک تریکی با مزدا سه نفر مجروح شدند .
از همه رانندگان می خواهیم که از سفرهای غیرضروری بپرهیزند.
  بسیاری از تیم های جاده ای را برای حفظ و برقراری ایمنی بیشتر از شمال استان به جنوب استان اعزام شدند .

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۵۶۵/گردو_غبار_جاده_ماهشهر_هندیجان_را_مسدود_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: