Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@22:37:50 GMT

کاهش زمان سير در شبکه ريلي غرب کشور با اتصال همدان- ملاير

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۲۶۳۶/کاهش_زمان_سیر_در_شبکه_ریلی_غرب_کشور_با_اتصال_همدان_ملایر

کاهش زمان سير در شبکه ريلي غرب کشور با اتصال همدان- ملاير

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- مديرعامل شرکت راه آهن جمهوري اسلامي ايران گفت: اگر اتصال همدان به ملاير انجام شود، مدت زمان سير تهران تا کرمانشاه 2 ساعت کاهش مي يابد که اين امر براي ارائه خدمت به زائران عتبات عاليات و مردم اين منطقه بسيار مهم است.

به گزارش چهارشنبه تارنماي شرکت راه آهن، سعيد محمدزاده يادآوري کرد: راه‌آهن تهران- همدان- سنندج يکي از طرح هاي ملي است که ريل گذاري مسير تهران- همدان تکميل شده و ادامه آن تا سنندج در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون وزير راه وشهرسازي افزود: راه‌آهن کرمانشاه- خسروي در اين مسير در دست ساخت است که از کرمانشاه تا اسلام آباد پيشرفت فيزيکي قابل توجهي دارد.
وي ادامه داد: در مسير همدان- مشهد از هفته اي يک رام قطار آغاز کرده ايم و اکنون به يک روز در ميان رسيده است و بنا داريم ارتباط بين همدان و تهران از طريق ريل سرعت بيشتري پيدا کند.
مديرعامل شرکت راه آهن يادآوري کرد امسال در ايام اربعين حسيني (ع) بيش از 110 رام قطار در مسير تهران– کرمانشاه تردد کرد و توسعه راه آهن غرب کشور، با نگاهي ويژه به حمل و نقل ريلي ادامه مي يابد.
در دولت يازدهم تاکنون استان هاي کرمانشاه، آذربايجان غربي و همدان به شبکه ريلي متصل شدند و خط آهن رشت در استان گيلان نيز آماده بهره برداري رسمي است.
به گزارش ايرنا، مديرعامل شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل کشور بيستم آبان ماه اعلام کرد: طبق موافقتنامه با سازمان برنامه بودجه، براي ساخت 33 پروژه بايد 10 هزار و 85 کيلومتر خط آهن ساخته شود که اکنون ساخت 3300 کيلومتر آن در حال انجام است.
«خيرالله خادمي» گفت: اکنون ساخت پنج هزار و 252 کيلومتر خطوط ريلي در حال مطالعه است و به تدريج با تامين اعتبارات مورد نياز، اين پروژه‌ها به مرحله مناقصه وارد مي شود.
اقتصام**1108*1961*
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۶۳۶/کاهش_زمان_سیر_در_شبکه_ریلی_غرب_کشور_با_اتصال_همدان_ملایر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: