Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@10:05:05 GMT

توافق طرف‌های درگیری در یمن برای بازگشایی فرودگاه صنعا

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۲۶۴۴/توافق_طرف_های_درگیری_در_یمن_برای_بازگشایی_فرودگاه_صنعا

توافق طرف‌های درگیری در یمن برای بازگشایی فرودگاه صنعا

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری اسپوتنیک؛ منابع آگاه از موافقت طرف‌های درگیری در کشور یمن به منظور بازگشایی فرودگاه صنعاء برای سفرهای داخلی خبر دادند.

یادآور می‌شود، در پی بمباران فرودگاه صنعا از سوی نیروهای ائتلاف سعودى، فعالیت‌های این فرودگاه تعطیل شده بود. بمباران فرودگاه صنعا و بسته شدن آن تا کنون مانع بزرگی برای ارسال کمک‌های انسان دوستانه به یمن و اعزام بیماران به خارج از کشور برای درمان و مراقبت‌های پزشکی بوده است و بسیاری از مردم یمن به همین علت جان خود را ازدست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۶۴۴/توافق_طرف_های_درگیری_در_یمن_برای_بازگشایی_فرودگاه_صنعا را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: