Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@06:11:14 GMT

نمایش «عروس» با حضور نیکی کریمی در موزه سینما

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۲۶۵۷/نمایش_عروس_با_حضور_نیکی_کریمی_در_موزه_سینما

پول‌نیوز - بازیگر نقش اول زن فیلم سینمایی «عروس» برای تماشای نسخه اصلاح شده این فیلم، به موزه سینما می‌آید.
 در نهمین جلسه از ویژه برنامه «نمایش گزیده‌ چهل سال سینمای ایران» که پنج‌شنبه ۲۲ آذرماه در موزه سینما برگزار می‌شود، دو فیلم سینمایی «عروس» به کارگردانی بهروز افخمی و «مسافران» ساخته بهرام بیضایی از تولیدات سال ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰، اکران می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این برنامه نیکی کریمی بازیگر نقش اول زن فیلم «عروس» با اعضای سینماتک موزه سینما به تماشای این فیلم می‌نشیند و آرش خوشخو روزنامه‌نگار و منتقد نیز از زمانه و ساختار این فیلم سخن می‌گوید.
همچنین اکران «مسافران» نیز با حضور میلاد دارایی پژوهشگر، مورد بررسی قرار می‌گیرد.
«عروس» ساعت ۱۵ و «مسافران» ساعت ۱۷ در سالن سینما فردوس موزه سینما روی پرده می‌روند.
فیلم‌های معرفی شده در ویژه برنامه «نمایش گزیده‌ چهل سال سینمای ایران» با تلاش فیلمخانه ملی ایران برای نخستین بار و ویژه این برنامه، اسکن و اصلاح رنگ شده‌اند، از این رو اعضای سینماتک موزه سینما نسخه‌های باکیفیت بالا و کم نظیری از فیلم‌‎های چهار دهه سینمای ایران را خواهند دید.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۶۵۷/نمایش_عروس_با_حضور_نیکی_کریمی_در_موزه_سینما را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: