Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@10:36:37 GMT

مراسم شبیه‌خوانی حضرت رقیه(س) در پل معلق مشگین‌شهر برگزار شد + تصاویر

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۲۶۶۰/مراسم_شبیه_خوانی_حضرت_رقیه_س_در_پل_معلق_مشگین_شهر_برگزار_شد_تصاویر

مراسم شبیه‌خوانی حضرت رقیه(س) در پل معلق مشگین‌شهر برگزار شد + تصاویر

همزمان با شهادت حضرت رقیه(س) مراسم شبیه‌خوانی حضرت رقیه(س) در پل معلق مشگین‌شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشگین‌شهر، حسین عباسی‌نیا مدیرعامل پل معلق مشگین‌شهر بعد از ظهر امروز در مراسم شبیه‌خوانی حضرت رقیه(س) در پل معلق مشگین‌شهر اظهار داشت: با حضور اقشار مختلف مردم همزمان با شهادت حضرت رقیه(س) مراسم شبیه‌خوانی حضرت رقیه(س) در پل معلق مشگین‌شهر به صورت ویژه و با حضور حسینیان مشگین‌شهر و مردم سایر نقاط ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که مراسم شبیه‌خوانی حضرت رقیه(س) به همت حسینیان و مجموعه گردشگری پل معلق برگزار شد افزود: مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر در راستای ترویج برنامه‌های فرهنگی پیشگام بوده و اهتمام ویژه به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و معنوی دارد.

مدیرعامل پل معلق مشگین‌شهر از حمایت همه‌جانبه مسئولان استان و شهرستان برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی در پل معلق خبر داد و بیان کرد: همزمان با ماه محرم و صفر برنامه‌های فرهنگی در مشگین‌شهر برگزار شد تا عشق و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت اباعبدالله‌الحسین(ع) نشان دهیم.

عباسی‌نیا استقبال مردم ولایتمدار و حسینی مشگین‌شهر و استان را در مراسم شبیه‌خوانی بسیار خوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: خوشبختانه طبق روال همیشگی با همکاری مسئولان و متولیان اجرایی این مراسم به صورت باشکوه و منظم برگزار شد و امیدواریم بتوانیم از این پس نیز برنامه‌هایی در خور شان امام حسین(ع) و خاندان پاک و مطهرش برگزار کنیم.

مراسم شبیه‌خوانی حضرت رقیه(س) با حضور شبیه‌خوانان منطقه در پل معلق مشگین‌شهر برگزار شد و حاضران در مراسم شبیه‌خوانی و سالگرد شهادت حضرت رقیه(س) اشک ریختند و امروز پل معلق مشگین‌شهر حال و هوای معنوی به خود گرفت.

انتهای پیام/

R41374/P1486/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۶۶۰/مراسم_شبیه_خوانی_حضرت_رقیه_س_در_پل_معلق_مشگین_شهر_برگزار_شد_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: