Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@23:42:55 GMT

پیشرفت ۹۰ درصدی نمایشگاه از حرا تا حرم در بیرجند

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۲۶۹۰/پیشرفت_۹۰_درصدی_نمایشگاه_از_حرا_تا_حرم_در_بیرجند

پیشرفت ۹۰ درصدی نمایشگاه از حرا تا حرم در بیرجند

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: کار اجرایی و عمرانی نمایشگاه از حرا تا حرم ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ عبدالرضا حیدری امروز (13 تیر) در جلسه شورای اداری شهرستان بیرجند اظهار کرد: کار اجرایی و عمرانی نمایشگاه از حرا تا حرم 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه با مشارکت های خیران و مردم تاکنون حدود 100 میلیون تومان برای احداث نمایشگاه از حراء تا حرم کنگره 2 هزار شهید استان هزینه شده، گفت: در این نمایشگاه سیر تاریخ اسلام و دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته می شود.

 

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه اساتید حوزه علمیه برای بحث محتوایی این نمایشگاه کمک کردند، ادامه داد: هر بخشی از نمایشگاه به گروه های متعدد واگذار شده است تا کار یکسان پیشرفت کند و تا پایان شهریورماه نمایشگاه تکمیل شود.

 

سید حسین سجادی نژاد مشاور سیاسی و اجتماعی فرماندار بیرجند هم در این جلسه اظهار کرد: تاکید دولت در ایجاد تعاونی توسعه و عمران شهرستانی است و این تعاونی ها جایگاه خاص در توسعه همه جانبه شهرستان ها دارند.



وی با بیان اینکه قانونگذار شرایطی برای تعاونی توسعه و عمران شهرستانی گذاشته است که می تواند زمینه کارآفرینی موثر و پایدار را در یک منطقه رقم بزند، افزود: این شرکت ها با شرایطی که قانون گذار تعریف کرده از یکسری تشریفات اداری استثناء هستند تا زمینه کسب درآمد و اشتغالزایی را فراهم کنند.



مشاور سیاسی و اجتماعی فرماندار بیرجند بیان کرد: حضور عوامل اجرایی و کارمندان دستگاه اجرایی می تواند در شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان ها اثرگذار باشد و زمینه اشتغالزایی برای جمعی را فراهم کند.


مهدی رونقی، معاون عمرانی فرماندار بیرجند هم با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی باید حداکثر تلاش خود را برای جذب اعتبارات را تا 31 تیرماه پایان سال مالی داشته باشند، افزود: اگر مسائل و پروژه ای در دستگاه اجرایی نیاز به پیگیری دارد در وهله نخست مدیر تلاش کند و بعد به فرمانداری برای پیگیری مجدد منعکس کنند.



وی بیان کرد: اخذ و صدور مجوزهای لازم برای پروژه ها الزامی است و اگر مغفول بماند با مشکل مواجه خواهند شد.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۶۹۰/پیشرفت_۹۰_درصدی_نمایشگاه_از_حرا_تا_حرم_در_بیرجند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: