Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:49:54 GMT

نمایشگاه «از حرا تا حرم» در بیرجند گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۲۶۹۶/نمایشگاه_از_حرا_تا_حرم_در_بیرجند_گشایش_یافت

نمایشگاه «از حرا تا حرم» در بیرجند گشایش یافت

بیرجند - ایرنا - نمایشگاه «از حرا تا حرم» از برنامه های کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی با حضور مشاور امور ایثارگران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار و جمعی از مسئولان در بیرجند گشایش یافت.

به گزارش ایرنا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند شامگاه جمعه در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه از حرا تا حرم یکی از برنامه های مهم کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی است که عملیات اجرایی آن از 6 ماه قبل آغاز و به گونه ای طراحی شده که بتوان در بسیاری از برنامه های آموزشی، فرهنگی و تربیتی از آن استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ مهدی صادق احمدی با بیان اینکه نمایشگاه از حرا تا حرم در 2 بخش تاریخ اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی اجرا شد تشریح کرد: این نمایشگاه سیری از تاریخ اسلام از جمله واقعه عاشورا، جریان کوفه، صحن و سرای امام رضا (ع)، جریان ظهور و وظایف منتظران، هشت سال دفاع مقدس، بازسازی چند عملیات در دفاع مقدس، بازسازی ظلم و ستم بعثی ها نسبت به اسرای ایرانی، نمایش دستاوردهای 40 ساله انقلاب و رشادت های مدافعان حرم را در بر می گیرد.
وی افزود: این نمایشگاه به مدت یک هفته همه روزه از ساعت 18 تا 21 به روی علاقه مندان باز است و بعد از آن برای مدت کوتاهی به منظور رفع اشکالات بسته خواهد شد تا برای اجلاسیه بزرگ کنگره 2 هزار شهید استان آماده شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیرجند ادامه داد: این نمایشگاه تا زمانی که مخاطب داشته باشد، برپا خواهد بود و پس از آن برای نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی استفاده خواهد شد.
وی تصریح کرد: تمام کار عمرانی نمایشگاه توسط اقشار مختلف بسیج و کارکنان سپاه و بسیج انجام شد و در مجموع در این نمایشگاه هفت هزار نفر روز کار انجام شده است.
صادق احمدی گفت: نمایشگاه از حرا تا حرم پنج هکتار مساحت دارد که طبق برنامه ریزی ها برای مدت سه سال ماندگار است و بیش از 70 درصد امکانات و مصالح این نمایشگاه توسط خیرین تامین شده است.
7556*3028

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۶۹۶/نمایشگاه_از_حرا_تا_حرم_در_بیرجند_گشایش_یافت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: