Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@20:41:10 GMT

نهادهای فعال در حوزه ارتقای نشاط و سلامت اجتماعی حمایت شوند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۲۶۹۷/نهادهای_فعال_در_حوزه_ارتقای_نشاط_و_سلامت_اجتماعی_حمایت_شوند

نهادهای فعال در حوزه ارتقای نشاط و سلامت اجتماعی حمایت شوند

حسین بختیاری در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری جشن بزرگ حمایت از به زیستی زنان و دختران در شهر اراک، اظهار داشت: مسئولان از دستگاه‌ها و نهادهایی که شرایط افزایش نشاط و سلامت جامعه را فراهم می سازند، حمایت کنند، این روند می‌تواند در مقابله با مشکلات اجتماعی بسیار موثر واقع شود.

فرماندار شهرستان اراک افزود: مسئولان مربوطه با نگاه مثبت و باز به جامعه و موضوع شاد زیستن دختران و زنان به عنوان قشری که سلامتی آنان می‌تواند در سلامتی جامعه بسیار مفید باشد، توجه خاص داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفتارها و تصمیم گیری های آگاهانه زنان با شیوه ها مناسب و برخورداری از آگاهی های اعتقادی می تواند از بروز بسیاری از آسیب ها در قشر بانوان جلوگیری کندوی با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت کشور را قشر زنان تشکیل می‌دهند، ادامه داد: شاد زیستن زنان و آگاه بودن آنان نسبت به مسائل در تحکیم بنیان خانواده اثرگذار است. حتی نقش زنان در جامعه به قدری مهم و سازنده است که یک مادر آگاه می تواند در کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از معضلات جامعه موثر باشد.

فرماندار شهرستان اراک خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه هایی برای بانوان که هم موجب افزایش آگاهی و هم ارتقای سطح مهارت های زندگی در آنان شود، می تواند زمینه ارتقای فرهنگی جامعه را فراهم سازد.

بختیاری ادامه داد: رفتارها و تصمیم گیری های آگاهانه زنان با شیوه ها مناسب و برخورداری از آگاهی های اعتقادی می تواند از بروز بسیاری از آسیب ها در قشر بانوان جلوگیری کند.

فرماندار شهرستان اراک بیان داشت: آگاهی و همچنین نشاط موجب می شود که بانوان در مقابله با مشکلات از پتانسیل بالایی برخوردار باشند و با نگاه بهتر بتوانند مشکلات زندگی را با شکیبایی رفع کرده و از تنش در خانواده جلوگیری کنند.

کد خبر 4482790

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۶۹۷/نهادهای_فعال_در_حوزه_ارتقای_نشاط_و_سلامت_اجتماعی_حمایت_شوند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: