Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@20:34:02 GMT

آخرین وضعیت بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل در آموزش و پرورش

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۲۷۹۵/آخرین_وضعیت_بیمه_تکمیلی_ایثارگران_شاغل_در_آموزش_و_پرورش

علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در خصوص آخرین وضعیت بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل در آموزش و پرورش، اظهار کرد: ماه گذشته دولت یک مصوبه در خصوص هزینه بیمه درمان ایثارگران داشت که دستگاه‌های اجرایی از محل منابع ذی‌ربط خودشان  پرداخت کنند.

وی ادامه داد: ما در آموزش و پرورش دو نوع مخاطب ایثارگر داریم؛ یک گروه مخاطب شامل ایثارگران شاغل در آموزش و پرورش است که دستگاه‌ اجرایی آن، ما هستیم و باید هزینه‌ها را پرداخت کنیم و گروه دوم، بازنشسته‌های آموزش و پرورش هستند که دستگاه اجرایی آن، سازمان بازنشستگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهیار ترکمن اضافه کرد: تأمین اعتبار این موضوع با توجه به اینکه این مصوبه وسط سال ابلاغ شد، برای آموزش و پرورش که مشکلات مالی دارد، غیر ممکن بود و نمی‌توانستیم با شرکتی قرارداد ببندیم.

وی اضافه کرد: امروز جلسه مشترکی با بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان برنامه و بودجه داشتیم و آنجا تفاهم شد که این اعتبار از محل سرجمع منابع بودجه برای آموزش و پرورش تأمین شود و بر این اساس ما به‌زودی قرارداد بیمه تکمیلی شاغلان ایثارگر در وزارت آموزش و پرورش و افراد تحت تکفلشان را امضا می‌کنیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: ۸۰ هزار ایثارگر شاغل در آموزش و پرورش با افراد تحت تکفلشان وجود دارد که قرارداد بیمه تکمیلی آنها فردا یا پس فردا با همان سقف و مدل خدمات امضا می‌شود.

وی در خصوص بیمه تکمیلی فرهنگیان کشور نیز اظهار کرد: به زودی نتیجه مذاکرات برای بیمه تکمیلی فرهنگیان اعلام می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۷۹۵/آخرین_وضعیت_بیمه_تکمیلی_ایثارگران_شاغل_در_آموزش_و_پرورش را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: