Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@17:05:46 GMT

اتصال دو شهر لاهیجان و انزلی به سامانه یکپارچه مرکز پیام شرکت گاز گیلان

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۲۸۰۰/اتصال_دو_شهر_لاهیجان_و_انزلی_به_سامانه_یکپارچه_مرکز_پیام_شرکت_گاز_گیلان

اتصال دو شهر لاهیجان و انزلی به سامانه یکپارچه مرکز پیام شرکت گاز گیلان

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اتصال دو شهر لاهیجان و انزلی به سامانه یکپارچه مرکز پیام و اتفاقات شرکت گاز استان گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت،حسین اکبر با اعلام این خبر افزود: زین پس مشترکین دو شهر لاهیجان و انزلی در صورت بروز هرگونه مشکل و تماس با شماره تلفن 194، به سامانه یکپارچه مرکز پیام شرکت گاز در مرکز استان متصل می‌شوند و کارشناسان مرکز پیام با بررسی وضعیت، به امدادگران شهرهای مربوطه جهت برطرف‌کردن مشکل اطلاع رسانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از یکپارچه‌سازی مرکز پیام و اتفاقات شرکت گاز را بهبود وضعیت و سرعت در خدمت رسانی به مشترکین محترم و تسهیل روند نظارت بر امدادرسانی عنوان کرد.

اکبر اظهار داشت: هم اکنون علاوه بر دو شهر مذکور، شهرستان رشت شامل شهرهای رشت، کوچصفهان، خمام، سنگر، خشکبیجار و لشت‌نشا نیز به سامانه یکپارچه مرکز پیام شرکت گاز در مرکز استان متصل هستند و امیدواریم تا پایان سال جاری کلیه شهرهای استان به این سامانه متصل شوند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۸۰۰/اتصال_دو_شهر_لاهیجان_و_انزلی_به_سامانه_یکپارچه_مرکز_پیام_شرکت_گاز_گیلان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: