Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:25:33 GMT

‍ مسابقات ورزشی بانوان جیرفت با برتری تیم زندان پایان یافت

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۲۸۰۵/مسابقات_ورزشی_بانوان_جیرفت_با_برتری_تیم_زندان_پایان_یافت

‍ مسابقات ورزشی بانوان جیرفت با برتری تیم زندان پایان یافت

جیرفت - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان جیرفت گفت: مسابقات بومی و محلی بانوان ادارات این شهرستان به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس با برتری تیم زندان به پایان رسید.

علی معاضدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات بین کارکنان زن ادارات به مدت 2 روز در سالن 9 دی جیرفت برگزار شد که در پایان به ترتیب تیم های ادارات زندان، حوزه بسیج خواهران و ورزش و جوانان مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در این مسابقات 10 تیم شامل 60 نفر از کارکنان زن ادارات جیرفت به مدت 2 روز در رشته های دوزپا، دارت، چوب کشی و هفت سنگ با یکدیگر به رقابت پرداختند.
رئیس اداره ورزش و جوانان جیرفت گفت: امروز با توجه به نقش بی‌بدیل بانوان در تربیت خانواده سالم، توجه به ورزش بانوان یک امر ضروری است.
معاضدی هدف از برگزاری مسابقات بومی محلی را ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین بانوان ادارات عنوان کرد.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.
7450/7429/ 5054

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۸۰۵/مسابقات_ورزشی_بانوان_جیرفت_با_برتری_تیم_زندان_پایان_یافت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: