Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@20:04:42 GMT

آغاز طرح زمستانه راهداری

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۲۸۰۹/آغاز_طرح_زمستانه_راهداری

طرح راهداری زمستانی در سطح جاده‌های استان تهران از ۱۵ آذر تا ۱۵ فروردین سال آینده اجرا می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عادل مصدقی معاون راهداری استان تهران با اعلام این خبر افزود: این طرح با مشارکت سایر دستگاههای امدادی از قبیل پلیس راه، آتش نشانی، هلال احمر و اورژانس تا 15 فروردین سال آینده در جاده های استان تهران اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی گفت:​ در این طرح که از 15 آذر در بیش از سه هزار کیلومتر راههای استان تهران آغاز شده، 470 نفر از نیروهای کارآمد راهداری با تجهیز دویست دستگاه خودروی سبک، نیمه سنگین و سنگین راهداری مشارکت دارد ضمن اینکه 26 باب راهدار خانه و 39 مجتمع خدمات رفاهی در محورهای مواصلاتی استان تهران برای اسکان موقت و اضطراری مسافران و امداد رسانی تجهیز شده است. مصدقی همچنین در خصوص نوسازی ناوگان راهداری اظهار داشت:  امسال در مقایسه با سال گذشته با تخصیص 15 میلیارد تومان اعتبار، 15 ماشین راهداری شامل 10 دستگاه نمک پاش با تیغ برف روب جلو ، 3 گریدر و 2 لودر جدید به ناوگان راهداری استان تهران افزوده شده است.  معاون راهداری استان تهران همچنین با بیان اینکه هدف راهداری، باز نگه داشتن محورهای مواصلاتی استان با ارتقای سطح ایمنی و رساندن آن به سطح مطلوب است افزود: به مسافران زمستانی خصوصا در ایام ناپایداری هوا و کولاک جدا توصیه می کنیم که از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در سایر موارد نیز، علاوه بر همراه داشتن زنجیر چرخ، از ایمنی و سیستم های فنی و گرمایشی خودروی خود مطمئن باشند.  وی افزود: همچنین مسافران باید در این ایام وسایل گرمایشی و آذوقه همراه داشته باشند تا در موارد اضطراری دچار مشکل نشوند.  مصدقی همچنین از رانندگان خواست پیش از حرکت در تماس با تلفن مرکز مدیریت راههای سازمان راهداری به شماره تلفن 141، از وضعیت جاده ها مطلع شوند. فردا قرار است با حضور مقامات استانی و کشوری و همچنین نیروی انتظامی مانور دستگاههای اجرایی دخیل در طرح زمستانه راهداری و امداد و نجات جاده ای در استان تهران با هدف هماهنگی بیشتر دستگاههای امدادی و پلیس، برگزار شود.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۸۰۹/آغاز_طرح_زمستانه_راهداری را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: