Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@23:28:54 GMT

قیمت بلیط پرواز تهران-یاسوج ۱۰ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۲۸۲۲/قیمت_بلیط_پرواز_تهران_یاسوج_۱۰_درصد_کاهش_یافت

قیمت بلیط پرواز تهران-یاسوج ۱۰ درصد کاهش یافت

قیمت بلیط پرواز تهران-یاسوج نسبت به اریبهشت ماه امسال ۱۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سوم مهرماه گزارشی با عنوان قیمت بلیت پرواز تهران ـ یاسوج گران شد بر روی خروجی خبرگزاری تسنیم قرار گرفت که رد کمتر از 24 ساعت قیمت‌گذاری اصلاح و حتی نسبت به اردیبهشت ماه نیز بیش از 10 درصد کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اول تیرماه امسال پروازهای فرودگاه یاسوج به دلیل اجرای پروژه تطویل باند فرودگاه برای مدت 3 ماه لغو شد که بعد از اعلام آمادگی شرکت هواپیمایی آسمان برای برقراری پروازها در 10 مهرماه سایت این شرکت نشان دهند افزایش بیش از 100 هزارتومانی قیمت بلیط پرواز تهران-یاسوج داشت.

این افزایش قیمت بعد از کمتر از 24 ساعت و با پیگیری مدیر فرودگاه یاسوج و همکاری شرکت هواپیمایی آسمان اصلاح و حتی نسبت به قیمت اردیبهشت ماه نیز بیش از 10 درصد کاهش دارد.

کاهش 10 درصدی قیمت بلیط پروازتهران-یاسوج

مدیر فرودگاه یاسوج با تقدیر از پیگیری‌های خبرنگار تسنیم در زمینه پیگیری مشکلات این فرودگاه، افزود: با پیگیریهای انجام شده با بازرگانی و اقتصادی شرکت هواپیمایی آسمان قیمت بلیط پرواز تهران-یاسوج بیش از 10 درصد کاهش یافت.

علی محسنیان گفت: با مسئولان شرکت هواپیمایی آسمان در زمینه وضعیت اقتصادی مردم و همچنین مشکلات و مسائل موجود رایزنی لازم انجام که با نگاه مثبت شرکت آسمان قیمت‌های ارائه شده اصلاح و حتی نسبت به گذشته کاهش یافت.

وی با تشکر از مسئولان شرکت هواپیمایی آسمان عنوان کرد: قانونگذار قیمت‌گذاری را بر عهده شرکت‌های هواپیمایی گذاشته و فرودگاه تنها موظف به فراهم ساختن زیرساخت‌های مورد نیاز است.

10 مهرماه زمان برقراری پرواز‌های فرودگاه یاسوج

مدیر فرودگاه یاسوج از برقراری مجدد پروازهای فرودگاه یاسوج از 10 مهرماه خبر داد و گفت: پروازهای این فرودگاه از اول تیرماه امسال به دلیل اجرای فاز اول پروژه تطویل باند تعطیل بود.

محسنیان با بیان اینکه اول تیرماه امسال به دلیل گسترگی حجم عملیات عمرانی روی سطوح پروازی فرودگاه مجبور به توقف کل پروازها شدیم، افزود: پروازهای تهران-یاسوج و بلعکس از 10 مهرماه در تمامی روزها جز روز شنبه برقرار است.

وی بیان کرد: پرواز تهران ساعت 5:5 دقیقه و یاسوج 7:25 دقیقه انجام می‌شود.

انتهای پیام/

R41452/P1336/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۸۲۲/قیمت_بلیط_پرواز_تهران_یاسوج_۱۰_درصد_کاهش_یافت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: