Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@05:51:28 GMT

یک دستگاه خودرو از اسکه بحرکان هندیجان به دریا سقوط کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۲۸۸۰/یک_دستگاه_خودرو_از_اسکه_بحرکان_هندیجان_به_دریا_سقوط_کرد

یک دستگاه خودرو از اسکه بحرکان هندیجان به دریا سقوط کرد

هندیجان - ایرنا - رئیس اداره شیلات هندیجان گفت: یک دستگاه وانت پیکان روز پنجشنبه به علت ورود غیرمجاز و بی احتیاطی راننده از روی اسکله بحرکان به دریا سقوط کرد.

فلامرز مزارعی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ورود به اسکله بحرکان به علت انجام فاز تکمیلی طرح ممنوع است اظهار کرد: پیمانکار تکمیل اسکله بحرکان با تجهیز کارگاه بر روی اسکله بحرکان مشغول فعالیت می باشد و هرگونه ورود افراد و وسایل متفرقه به این اسکله ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: امروز یک وانت پیکان حامل بار ماهی زمانی که قصد ترک اسکله را داشت دچار حادثه شد و به دریا سقوط کرد که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت.
وی ادامه داد: پیمانکار بارها اطلاع رسانی لازم در خصوص ممنوعیت ورود به اسکله و محوطه کارگاهی را انجام داده است و نباید ترددی بر روی این اسکله صورت پذیرد.
بندر صیادی بحرکان از مناطق مهم گردشگری و صید ماهی و میگوی مرغوب منطقه خلیج فارس به شمار می‌رود که در حوزه صیادی هندیجان واقع است.
اسکله صیادی بحرکان بزرگترین اسکله صیادی کشور با طول تقریبی یک هزار و 550 متر است که در 12 کیلومتری شهر هندیجان قرار گرفته است.
شهرستان هندیجان با 38 هزار نفر جمعیت در جنوب استان خوزستان قرار گرفته و داراری 95 کیلومتر مرز آبی است.
7163/6068
خبرنگار: عبدالحسن محسنی نژاد**انتشار:محمدعلی فریدپناه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۸۸۰/یک_دستگاه_خودرو_از_اسکه_بحرکان_هندیجان_به_دریا_سقوط_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: