Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@04:34:08 GMT

بافرانی با مهمانهایش بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۲۹۰۸/بافرانی_با_مهمانهایش_بازگشت

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین در حاشیه استقبال از ورود پیکر این شهدا به شهرستان نایین گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در یکم اسفند ماه پیکر سه شهید گمنام و پیکر شهید تازه تفحص شده، شهید حسین پوربافرانی در شهرستان نایین تشیع می‌شود.
سرهنگ مسعود اکبری افزود: همچنین پیکر مطهر شهید حسین پوربافرانی فرزند رضا از شهدای مفقودالاثر شهر بافران شناسایی و به کشور بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: شهید حسین پوربافرانی در عملیات رمضان منطقه شرق بصره در تاریخ ۲۳تیرماه سال۱۳۶۱ به درجه والای شهادت نائل شده است؛ پیکر این شهادت نیز در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) تشییع و در شهر بافران به خاک سپرده خواهد شد.
سرهنگ اکبری تأکید کرد: جوانان ما با تأسی از سیدالشهدا جان خود را برای حفظ اسلام، دین و ارزش‌های والای نظام اسلامی نثار کردند و امروز مهم‌ترین وظیفه ما حفظ خون پاک و مطهر شهدا، دستاوردهای انقلاب و لبیک به ندای ولی امر مسلمین است.
امروز پیکر این چهار شهید وارد شهرستان نایین شد که با استقبال پرشور مردم در معراج الشهدا در حسینیه شهدای بسیج مستقر شدند و قرار است پس از تشییع این شهدا در نقاط مختلف شهرستان در روز اول اسفند در شهرهای نایین و بافران به خاک سپرده شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۹۰۸/بافرانی_با_مهمانهایش_بازگشت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: