Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@04:38:09 GMT

تهران| معاون وزیر راه و شهرسازی: پرند الگویی برای ایجاد کارگاه‌های مجسمه‌سازی در کشور است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۲۹۵۰/تهران_معاون_وزیر_راه_و_شهرسازی_پرند_الگویی_برای_ایجاد_کارگاه_های_مجسمه_سازی_در_کشور_است

تهران| معاون وزیر راه و شهرسازی: پرند الگویی برای ایجاد کارگاه‌های مجسمه‌سازی در کشور است

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ایجاد نماد مشاهیر ایران در شهر پرند گفت: پرند به کارگاه مجسمه‌سازی تبدیل شده است. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پرند، حبیب‌الله طاهرخانی امروز در آیین اختتامیه نخستین سمپوزیویم مجسمه‌سازی در شهر پرند با اشاره به ظرفیت‌‍‌های شهر جدید پرند در زمینه مجسمه‌سازی اظهار داشت: برگزاری نخستین سمپوزیویم مجسمه‌سازی در شهر پرند می‌تواند نگاه‌ها را به سمت این شهر جدید جلب کند و به طور قطع مقصدی برای هنرمندان و مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر بهره‌مندی از تجربیات پرند در عرصه مجسمه‌سازی ادامه داد: سمپوزیوم پرند با گردهم آوردن شهروندان و هنرمندان، فرآیند هویت‌سازی در این شهر جدید را تسهیل می‌سازد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در بازدید از کارگاه‌های مجسمه‌سازی در این شهر به این نتیجه رسیدیم که دیگر شهرها نیز می‌توانند با الگوبرداری از این حرکت از تجریبات شهر جدید پرند بهره‌مند شوند.

تبریز| هنر "آشفته" ؛ آثار "منسجم" مجسمه سازی از ضایعات قطعات خودرواهواز| نخستین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی اهواز به روایت تصاویراصفهان| تکنولوژی هنر مجسمه‌سازی را احیا کرد

در ادامه این مراسم نیز محسن وطن‌خواهی مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند گفت: اگر بناهای فرهنگی در شهر پرند احداث کنیم شهر از ارزشی مهم برخوردار شده و قطعاً این شهر مقصد گردشگری بسیاری از گردشگران می‌شود.

وی تصریح کرد: این سمپوزیوم رویداد مهم و مبارکی است که در 45 روز عملیات اجرایی مجسمه‌سازی با دشواری‌هایی که هنرمندان این طرح‌ها متحمل شدند تا سنگ و فلز را به مجسمه‌های گوناگونی تبدیل کنند بسیار خوشحالیم که این چنین شهر پرند را پرآوازه می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند ادامه داد: این شهر برای حدود 483 هزار نفر برنامه‌ریزی شده است و از این‌رو شرکت عمران با تکیه بر ظرفیت‌های موجود تلاش دارد تا اِلمان‌ها و نماد مشاهیر ایرانی را در سطح شهر ایجاد کند.

انتهای پیام/ح

R7840/P1357/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۹۵۰/تهران_معاون_وزیر_راه_و_شهرسازی_پرند_الگویی_برای_ایجاد_کارگاه_های_مجسمه_سازی_در_کشور_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: