Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@17:21:10 GMT

میزان عیدی کارگران از سال 92 تا 96 چقدر بوده است؟+ نمودار

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۳۸۷۶/میزان_عیدی_کارگران_از_سال_۹۲_تا_۹۶_چقدر_بوده_است_نمودار

میزان عیدی کارگران از سال 92 تا 96 چقدر بوده است؟+ نمودار

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  با تعیین رقم حداقل دستمزد کارگران در پایان هر سال توسط شورای عالی کار، مبلغ عیدی به عنوان پاداش پایان سال کارگران نیز مشخص می‌شود.

به طوری که طبق قانون حداقل عیدی کارگران باید به میزان دو برابر حداقل دستمزد در آن سال بوده و حداکثر از 3 برابر آن تجاوز نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی میزان افزایش حداقل و حداکثر عیدی کارگران از سال‌های 92 تا 96 نشان می‌دهد که سالانه تقریباً 20 درصد به حداقل و حداکثر عیدی اضافه شده است. 

 

 

در این باره با توجه به اینکه حداقل عیدی کارگران در سال 92، 974 هزار تومان بود اکنون این رقم برای حداقل‌بگیران کارگری به یک میلیون و 860 هزار تومان می‌رسد. 

ذکر این نکته ضروری است که عیدی کارگران بر اساس قانون مشمول مالیات بر درآمد کارگرانخواهد بود به طوری که با احتساب معافیت مالیاتی تا 2 میلیون تومان مابقی تا 10 درصد مشمول کسر مالیات می‌شود.

بر اساس این گزارش جدول و نمودار زیر نشان‌دهنده روند میزان عیدی کارگران از سال 92 تا سال 96 است. معمولاً کارفرمایان عیدی کارگران را به صورت ماهانه، 6 ماهه و سالانه محاسبه و واریز می‌کنند.

 

منبع: فارس انتهای پیام/  کارگران از سال 92 تا 96 چقدر عیدی گرفتند + نمودار

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۳۸۷۶/میزان_عیدی_کارگران_از_سال_۹۲_تا_۹۶_چقدر_بوده_است_نمودار را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: