Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-23@10:52:05 GMT

احضار ۳۰ دلال فوتبال به قوه‌قضاییه

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۳۹۹۶/احضار_۳۰_دلال_فوتبال_به_قوه_قضاییه

خرداد: اخیرا حدود ۳۰ نفر از دلالان و واسطه‌های غیر رسمی فوتبال کشور به قوه قضاییه احضار شده‌اند.
 قوه قضاییه در راستای پاکسازی فوتبال ایران در روز‌های گذشته ۳۰ دلال و واسطه غیر رسمی را به مراجع ذی‌صلاح احضار کرده است که در بین نفرات احضار شده دلال‌ها و واسطه‌های شناخته شده‌ای حضور دارند.
جا به جایی مربیان، بازیکنان و فعالیت‌های مشابه سبب شده تا پای برخی از نفراتی که در پوشش مشاغل خود به امر دلالی و البته فعالیت غیر رسمی دست‌زده‌اند به مراجع ذی صلاح باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفته می‌شود سیر جدید احضار‌های این دلالان بسیار فراگیر است و در وهله اول حدود به ۳۰ نفر احضار شده‌اند.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نیز در همین راستا تعامل بسیار سازنده‌ای با قوه قضاییه داشته و حدود ۲۰ نفر را به محرومیت‌های سنگینی جریمه کرده است. همچنین پرونده برخی از نفرات نیز در این کمیته در حال پیگیری است. منبع: میزان برچسب ها: فوتبال ، قوه‌قضاییه ، دلال

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۳۹۹۶/احضار_۳۰_دلال_فوتبال_به_قوه_قضاییه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: