Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:17:29 GMT

تهرانی ها قهرمان جشنواره اسنوکر شش توپ و ناین بال کشور شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۴۰۰۸/تهرانی_ها_قهرمان_جشنواره_اسنوکر_شش_توپ_و_ناین_بال_کشور_شدند

تهرانی ها قهرمان جشنواره اسنوکر شش توپ و ناین بال کشور شدند

رشت - ایرنا - رقابت های انفرادی شش توپ اسنوکر و همچنین مسابقات تیمی ناین بال جشنواره ورزش های بیلیاردی کشور عصر چهارشنبه با قهرمانی اسنوکرباز تهرانی و تیمی از پایتخت در بندرانزلی پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در فینال رقابت های دومین جشنواره ورزش های بیلیاردی در رشته اسنوکر شش توپ انفرادی ، سیاوش مزینی ملی پوش این رشته از تهران و امیر سرخوش از استان البرز به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار که در منطقه آزاد بندرانزلی برگزار شد، سیاوش مزینی موفق شد با نتیجه شش بر سه از سد امیر سرخوش نایب قهرمان اسنوکر جهان و قهرمان چندین دوره آسیا عبور کند و مدال طلای این رقابت ها را کسب کند.
همچنین سرخوش اسنوکرباز ملی پوش استان البرز نایب قهرمان این رشته شد، حامد ذره دوست از استان گیلان و بابک رستمی از استان کرمانشاه نیز به طور مشترک به مقام سوم اسنوکر شش توپ انفرادی جشنواره رشته های بیلیاردی کشور دست یافتند.
در رقابت های رشته ناین بال تیمی نیز تیم های جهان بیلیارد یک تهران متشکل از علی مقصود ، تختی زرعکانی و امیر خورسند و تیم بوشهر متشکل از مهدی اسماعیلی، داود پرچم و حیدر رحیمی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم تهران با نتیجه 13 بر شش حریفش را شکست داد و مقام قهرمانی را کسب کرد، تیم ناین بال بوشهر در جایگاه دوم قرار گرفت ، تیم های باشگاه پارسه کرمان متشکل از حامد رضایی، محمد مهدی زاهدی و امیر مهدی پور و تیم الماس شیراز متشکل از علیرضا وهاب و وحید باوی به مقام سوم مشترک دست یافتند.
در دومین جشنواره ورزش های بیلیاردی که از 13 آذر ماه در منطقه آزاد بندرانزلی آغاز شده، حدود 500 ورزشکار از استان های مختلف کشور حضور دارند که تا 23 آذر ماه در رشته های اسنوکر شش توپ انفرادی، اسنوکر پانزده توپ تیمی، اسنوکر شش توپ پیشکسوتان، اسنوکر شش توپ زیر 21 سال، ناین بال انفرادی و ناین بال تیمی در دو بخش آقایان و بانوان با هم به رقابت می پردازند.
7285/2007

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۰۰۸/تهرانی_ها_قهرمان_جشنواره_اسنوکر_شش_توپ_و_ناین_بال_کشور_شدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: