Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-29@12:31:12 GMT

دانش‌آموزان با ادای دین به شهدای دانش‌آموز مایه افتخار ایران اسلامی باشند

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۴۰۱۱/دانش_آموزان_با_ادای_دین_به_شهدای_دانش_آموز_مایه_افتخار_ایران_اسلامی_باشند

دانش‌آموزان با ادای دین به شهدای دانش‌آموز مایه افتخار ایران اسلامی باشند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام عسگر بیگی صبح امروز در دیدار دانش‌آموزان و مسئولان شهرستان کوثر با امام جمعه این شهرستان به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: امروزه بها دادن به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و نیز هم‌گام شدن با آنها شاخصه اصلی استکبارستیزی در جهان اسلامی است و دانش‌آموزان در واقع اصلی‌ترین مسلحان این کوران استکبارستیزانه هستند که باید به عنوان آینده‌سازان جامعه اسلامی و کشورمان همواره در مسیری پویا و درست گام بردارند و ادامه‌دهنده راه شهدای دانش‌آموز باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بعد از گذشت چهار دهه هنوز هم در شریان وجود دانش‌آموزان این مملکت خون انقلابی جریان دارد، افزود: انتقال ارزشهای فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی وظیفه ماست و ما باید با بصیرت‌افزایی و آگاهی دادن به دانش‌آموزان و نوآموزان مملکت آنان را به مسیری هدایت کنیم که شهدای ما همواره به آن سفارش داشتند.

امام جمعه کوثر تصریح کرد: در واقع همه ما همه‌ساله با تجدید پیمان با آرمانهای امام راحل و انقلاب اسلامی در مسیری درست گام برمی‌داریم حال آنکه در این مسیر پرمخاطره تهدیدات و هجمه‌های زیادی هستند که باید با آگاهی تمام‌تر به مقابله با آنها برخیزیم و موفقیت در این راستا نیاز به استکبارستیزی حقیقی دارد.

بیگی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و 10 شهید دانش‌آموز شهرستان کوثر گفت: جای شکر دارد که تمامی نقاط کشورمان از مناطق دورافتاده تا کلانشهرها و تک تک استانها فرزندانی را که در دامن خود پرورانده بودند تقدیم انقلاب اسلامی کرده و امروز با افتخار در مقابل دشمنان قد علم کرده‌اند و همه اینها فقط و فقط برای امانت‌داری از اسلام و قرآن بود.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان می‌بایست با تفکر بسیجی که همانا خواسته شهدای انقلاب بوده و امروز نیز جزو الزامات جامعه است با گام‌های استوار به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مشغول باشید، افزود: دانش‌آموزان اعم از بسیجی و غیربسیجی باید با فعالیت در حوزه علم و دانش نسبت به ادای دین به شهدای دانش‌آموز اقدام کرده و مایه افتخار ایران اسلامی باشند.

امام جمعه کوثر همچنین با اذعان به وجود هجمه‌های فرهنگی و دینی از سوی دشمنان و تصرف ذهن و قلب نوجوانان و جوانان اظهار کرد: امروزه دشمنان با ابزارهای تکنولوژی به راحتی در خانه‌های ما کمین کرده و به فکر پیاده‌سازی توطئه‌های شوم خود هستند که باید توجه داشت تا با پیروی از مسیر شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و همچنین فرهنگ ناب عاشورا هرگز تن به این توطئه‌ها نداد.

بیگی بیان کرد: بسیج دانش‌آموزی در بین اقشار بسیج نقش مهمتری دارد و همانگونه که در زمان هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرده و 36 هزار شهید دانش‌آموز را تقدیم انقلاب کردند امروزه نیز نقش خطیرتری بر عهده دارند و باید از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی تا پای جان صیانت و محافظت کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۰۱۱/دانش_آموزان_با_ادای_دین_به_شهدای_دانش_آموز_مایه_افتخار_ایران_اسلامی_باشند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: