Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@01:36:25 GMT

پیام مشترک قدردانی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و فرمانده سپاه انصارالرضای استان

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۴۰۳۵/پیام_مشترک_قدردانی_نماینده_ولی_فقیه_در_استان_استاندار_و_فرمانده_سپاه_انصارالرضای_استان

پیام مشترک قدردانی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و فرمانده سپاه انصارالرضای استان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ متن این پیام مشترک به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم
سلام بر ارواح طیبه شهدا و رهروان راه شهید و شهادت
خداوند متعال را شاکریم که به برکت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و هدایت های داهیانه نایب بر حقشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و با استمداد از روح مطهر امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر، باری دیگر شهره سالها رشادت و پاسداشت حفظ ارزش های دینی و انقلابی مردم استان خراسان جنوبی، در قامت کنگره ملی بزرگداشت دو هزار شهید استان که به عنوان مهمترین رخداد تاریخی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی سنوات اخیر در استان خراسان جنوبی تجلی یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر خود لازم میدانیم به عنوان خادم مردم از فرمایشات محبت آمیز و ارشادات راهبردی ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (حفظه لله) که در خصوص برگزاری کنگره ملی دو هزار شهید استان بیان فرمودند، سپاسگزاری نماییم و امیدواریم دستاوردهای فرهنگی، تولیدات و آثار جمع آوری شده نیز به طور خاص در سطح دانشگاهها، آموزش و پرورش، حوزه های علمیه و تمامی بخش های مدیریتی و تربیتی استان در رأس امور قرار گرفته و جوانان، نوجوانان و آیندگان، سیره، منش و اعتقادات شهدای عزیز را چراغ راه خود قرار داده و با تاسی از آنان و ادامه راه سعادت بخش شهدا، برای عزت و اقتدار روزافزون ایران عزیز اسلامی بکوشند.
از این رو از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، آزادگان و رزمندگان، نماینده محترم مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، ائمه محترم جمعه و روحانیت تشیع و تسنن، نمایندگان محترم مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، اعضای محترم شورای تامین و شورای اداری استان و شهرستانها، اصناف، بازاریان، اصحاب علم و فرهنگ و هنر و رسانه و همچنین روستاییان، عشایر و مرزداران غیور، جامعه بزرگ زنان، جوانان ،دانشجویان و دانش آموزان و آحاد مردم ولایتمدار استان که در شکل گیری و برگزاری این کنگره اجلاسیه ها و یادواره های شهداء متحمل زحمت شدند، نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشیم.
امیدواریم خداوند متعال نتیجه این تلاش ها را ذخیره و توشه برای آخرت و گشایش رحمتش بویژه برای این سرزمین ولایت مدار و شهیدپرور قرار دهد. ان شاالله
سید علیرضا عبادی
نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی، امام جمعه بیرجند و رئیس شورای سیاستگزاری کنگره ملی
2000 شهید استان

محمد صادق معتمدیان
استاندار خراسان جنوبی و رییس ستاد اجرایی کنگره ملی 2000 شهید استان

انتهای پیام / ط آ

علی قاسمی
فرمانده سپاه انصار الرضا(علیه السلام) و دبیرکل کنگره ملی 2000 شهید استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۰۳۵/پیام_مشترک_قدردانی_نماینده_ولی_فقیه_در_استان_استاندار_و_فرمانده_سپاه_انصارالرضای_استان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: