Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-20@09:43:04 GMT

فحاشی هواداران سپاهان به علیرضا فغانی

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۴۰۵۹/فحاشی_هواداران_سپاهان_به_علیرضا_فغانی

به گزارش وانانیوز،  علیرضا فغانی به نزدیکانش گفته در روز‌های گذشته حجم توهین‌ها به او بسیار زیاد بوده است. بعد از بازی سپاهان و پرسپولیس، کارشناسان اعتقاد داشتند او روی گرفتن پنالتی به نفع قرمز‌ها اشتباه کرده است. مسئولان باشگاه سپاهان هم سریعاً علیه فغانی موضع‌گیری کردند و بعد نوبت به امیر قلعه‌نویی سرمربی آن‌ها رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران سپاهان هم در فضای مجازی حمله بسیار تندی علیه فغانی داشتند و تا توانستند در دایرکت برای او پیام گذاشتند. گویا تعداد پیام‌ها بالای ۲، ۳ هزارتا بوده است. گفته می‌شود فغانی فعلاً تصمیم گرفته سکوت کند و دیروز هم در استوری‌اش به این مسئله اشاره کرده بود. البته حمله هواداران به پیج چهره‌های معروف بار‌ها و بار‌ها در فوتبال ایران اتفاق افتاده است. جالب اینکه پرسپولیسی‌ها هم می‌گویند فغانی یک پنالتی آن‌ها را نگرفته است.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۰۵۹/فحاشی_هواداران_سپاهان_به_علیرضا_فغانی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: