Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@21:18:44 GMT

هشدار روسیه نسبت به تضعیف برجام در شورای امنیت

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۴۰۶۳/هشدار_روسیه_نسبت_به_تضعیف_برجام_در_شورای_امنیت

هشدار روسیه نسبت به تضعیف برجام در شورای امنیت

ساعت 24- نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره توافق هسته‌ای ایران در مقر این سازمان در نیویورک برگزار شد.

به گزارش راشا تودی، در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره توافق هسته‌ای ایران، نماینده بریتانیا اظهار داشت که آزمایش‌های موشکی ایران این کشور را قادر خواهد ساخت تا موشک‌های بالستیک خود را توسعه و گسترش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست همچنین نماینده روسیه نسبت به هرگونه تلاشی برای تضعیف و بی اثر کردن برجام در شورای امنیت هشدار داد و افزود تنها راه حفظ توافق چندجانبه برجام، پای بندی همه طرف‌ها به تعهدات خود در آن است.

در این نشست همچنین مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا به تکرار اتهامات همیشگی خود علیه ایران پرداخت و مدعی شدکه  تلاش می‌کنیم محدودیت‌های سازمان ملل علیه برنامه موشکی ایران را دوباره برقرار کنیم.

به گزارش گروه اخبار جهان ساعت 24 ، این نشست شورای امنیت در ادامه نشست های این نهاد برای بررسی توافق هسته ای ایران و کشورهای پنج به علاوه یک است که به جای هفته آینده، امروز چهارشنبه برگزار شد.

مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۰۶۳/هشدار_روسیه_نسبت_به_تضعیف_برجام_در_شورای_امنیت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: