Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@05:36:14 GMT

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۴۱۰۵/زمان_اعلام_نتایج_کنکور_سراسری_اعلام_شد

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری اعلام شد

فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های تحصیلی با آزمون و همچنین رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی کنکور ۹۷ تا پایان هفته جاری اعلام می شود.

به گزارش صدای ایران به نقل از مهر، سازمان سنجش تاریخ اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری ۹۷ را اعلام کرد.
فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های تحصیلی با آزمون و همچنین رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (دوره‌های روزانه، نوبت دوم، پیام‌نور، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان، ظرفیت مازاد و دانشگاه فرهنگیان) آزمون سراسری ۹۷ تا پایان هفته جاری از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.orgاعلام می‌شود.

داوطلبانی که در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون قرار می‌گیرند باید با توجه به مندرجات اطلاعیه‌ای که در این خصوص به همراه اسامی پذیرفته‌شدگان منتشر خواهد شد ضمن مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی ذیربط و کسب اطلاع از برنامه زمانی و مدارک مورد نیاز در زمان مقرر برای ثبت‌نام به مؤسسه محل قبولی خود مراجعه کنند.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۱۰۵/زمان_اعلام_نتایج_کنکور_سراسری_اعلام_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: