Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-26@15:27:11 GMT

رفتار نامتعارف مشایی و اخلال در روند دادگاه+عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۴۱۳۸/رفتار_نامتعارف_مشایی_و_اخلال_در_روند_دادگاه_عکس

به گزارش«نماینده»، پس از حضور پرحاشیه متهم در دادگاه و اعلام رسمیت جلسه از سوی قاضی، وی اعلام کرد: ادامه جلسه رسیدگی به اتهامات آقایان اسفندیار رحیم مشایی و "ع. ج. " را اعلام می‌دارم.

سپس تلاوت قرآن آغاز شد که متهم حتی در حین تلاوت قرآن با صدای بلند مشغول صحبت بود.

درپی استمرار اسائه ادب‌های متهم به ساحت دادگاه، قاضی غضنفرآبادی از همه کسانی که در جلسه دادرسی حضور دارند خواست که بر خلاف وجدان، ادب و نزاکت سخن نگویند و با یادآوری مواد ۳۵۳ و ۳۵۴ قانون آیین دادرسی کیفری از حضار خواست که نظم و انضباط جلسه را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی سپس با اشاره به اینکه متهم از پذیرش کیفرخواست استنکاف نموده است، به ادامه جلسه پرداخت.

در ادامه قاضی گفت: از آنجایی که وکلای متهم از سوی وی عزل شده‌اند، به جهت تنظیم قرارداد جدید وکالت اقدام گردیده است که تاکنون برای این موضوع به دادگاه مراجعه نکرده اند و آقای اسفندیار رحیم مشایی وکیلی را به دادگاه معرفی نکرده و آقای ع. ج و وکیل وی نیز در دادگاه حضور ندارند.

در این لحظه قاضی از نماینده دادستان خواست که برای دفاع از کیفرخواست در جایگاه حاضر شود و در پاسخ به اعتراض متهم درباره حضور وی در دادکاه توضیح داد: همانطور که در جلسه قبل عرض کردم، مطابق ماده ۳۴۵ دادگاه ضرورت حضور شما را تشخیص می‌دهد.

منبع: نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۱۳۸/رفتار_نامتعارف_مشایی_و_اخلال_در_روند_دادگاه_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: