Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@11:06:16 GMT

اجرای رونالدو و رابی ویلیامز در مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۴۱۷۵/اجرای_رونالدو_و_رابی_ویلیامز_در_مراسم_افتتاحیه_جام_جهانی_۲۰۱۸

اجرای رونالدو و رابی ویلیامز در مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸

مجری و خوانندگان مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ مشخص شدند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از فیفا، روز ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد ماه) پیش از شروع بازی روسیه و عربستان مراسم افتتاحیه جام جهانی برگزار می‌شود، سه ستاره‌ای که قرار است در این مراسم برنامه اجرا کنند مشخص شده‌اند.

رابی ویلیامز، ستاره دنیای موسیقی قرار است که در این مراسم برنامه اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم افتتاحیه میلیون‌ها ببیننده در سراسر جهان دارد. آیدا گاریفولینا، خواننده به نام روس نیز در این مراسم برنامه خواهد داشت. همچنین در مراسم افتتاحیه رونالدو فوتبالیست برزیلی که دو بار در تیم‌ ‌ملی کشورش قهرمان جام جهانی شده صحبت خواهد کرد.

رابی ویلیامز درباره اجرایش در مراسم افتتاحیه گفت‌: خوشحالم که می‌توانم در مراسم جام جهانی اجرا داشته باشم. من کارهای زیادی در حرفه‌ام انجام دادم اما اجرا در مراسم افتتاحیه جام جهانی که ۸۰ هزار نفر در استادیوم آن را تماشا می‌کنند و تمام جهان شاهد آن هستند مانند یک رویا برای من است. ما از هواداران فوتبال و موسیقی دعوت می‌کنیم که با ما در استادیوم حاضر شوند.

امسال مراسم افتتاحیه جام جهانی کمی با افتتاحیه‌های گذشته این مسابقات متفاوت است. این مراسم نزدیک‌تر به بازی افتتاحیه برگزار می‌شود و تنها نیم ساعت قبل از شروع بازی افتتاحیه برگزار خواهد شد.

رونالدو ستاره فوتبال برزیل نیز درباره اجرایش در مراسم افتتاحیه، اظهار کرد: مراسم افتتاحیه همیشه سمبلیک است. لحظه‌ای است که می‌فهمید به عنوان بازیکن یا هواداران چهار سال صبر به پایان رسیده و دوباره مسابقات آغاز شده است. کسی نمی‌داند در چهار هفته‌ مسابقات چه اتفاقی می‌افتد اما همه می‌دانند که مسابقات خاطره انگیز خواهد شد. همچنین بازی‌ها برای میزبانان لحظات بسیار حساس است. بعد از تلاش زیاد آنها توانسته‌اند بازی‌ها را برگزار کنند. من چهار سال پیش این احساس را در برزیل داشتم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۱۷۵/اجرای_رونالدو_و_رابی_ویلیامز_در_مراسم_افتتاحیه_جام_جهانی_۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: