Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@12:23:00 GMT

کتاب «در هیاهوی سکوت» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۴۱۸۲/کتاب_در_هیاهوی_سکوت_منتشر_شد

کتاب «در هیاهوی سکوت» منتشر شد

جواد نعمتی شاعر و مدیر مسئول نشر افرود در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کتاب‌های جدید این انتشاراتی گفت: امسال می‌توانیم حدود ۲۰ رمان و ۲۰ مجموعه شعر در نشر افرود منتشر کنیم.

وی بابیان اینکه تا کنون ۲ کتاب منتشر کرده ایم که یکی از آنها مجموعه شعر و عکس با عنوان «در هیاهوی سکوت» اثر «ماندانا نوربخش» است،گفت: شعر‌های این مجموعه در قالب رباعی سروده شده اند و مضمونی عاشقانه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مسئول نشر افرود با بیان  اینکه هنوز مجموعه داستانی در نشر افرود منتشر نکرده ایم، بیان کرد: کتاب «وقتی کمونیزم می‌رقصید» اثر «علی رضاوند» را قرار است در نشر افرود منتشر کنیم. چند رمان ترجمه هم در انتشارات افرود در دست انتشار دارم و بیشتر رمان‌هایی که قرار است در این انتشاراتی چاپ شود، جزء کتاب‌های تالیفی هستند.

نعمتی با اشاره به کتاب‌های خودش بیان کرد: قرار است جلد چهارم «پنجه بر دیوار» و چاپ سوم «مرد مرموز» را در انتشارات افرود منتشر کنم. علاوه بر این مجموعه شعرهایم، مجموعه ترانه ام با عنوان «عالی جناب اشک» را در نشر افرود منتشر می‌کنم و ترانه‌های این مجموعه بیشتر رویکردی اجتماعی و عاشقانه دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۱۸۲/کتاب_در_هیاهوی_سکوت_منتشر_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: