Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@06:46:49 GMT

دو دختر دانش آموز راز بین خود و معلم مرد را به همسر او لو دادند+عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۴۲۲۴/دو_دختر_دانش_آموز_راز_بین_خود_و_معلم_مرد_را_به_همسر_او_لو_دادند_عکس

دو دختر دانش آموز راز بین خود و معلم مرد را به همسر او لو دادند+عکس

رکنا: دودختر 16 و 17 ساله که در یکی از مدارس فلوریدا مجبور به رابطه غیر اخلاقی از سوی معلم جوانشان شده بودند در تهایت راز این ماجرا را افشا کردند.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، دو دختر دانش آموز در فلوریدا که مورد تجاوز Rape معلمشان قرار گرفتند پس از چند ماه سکوت راز جنایت Crime معلمشان را به همسر او لو دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش پلیس، دو قربانی که 16 و 17 ساله بودند توسط معلم 30 ساله شان مورد سواستفاده جنسی قرار گرفتند و از سوی او تهدید به سکوت شدند.

قربانیان پس از چند ماه سکوت و تمکین او، جنایت او را به همسرش لو دادند و باعث تعلیق او از شغل معلمی و در آخر دادگاهی شدنش شدند.

اکنون متهم کُری فرنچ در بازداشت است تا جلسه دادگاه ائ به زود یبرگزار شود.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تصاویری از بوئینگ٧٤٧ که با شکم روی زمین در فرودگاه نشست! خوردن خیار کودک دوساله تنکابنی را تا پای مرگ برد کلک ثروتمندان روس برای معطل نشدن در ترافیک !+عکس دسته ای از فلامینگوها باند فرودگاه خرم‌آباد را اشغال کردند!+فیلم اعدام سلطان سکه کمتر از یک ماه دیگر این زن با چکش کتک خورد / او مجبور شد سرپا بخوابد و چیزهای عجیبی بخورد!+ عکس وقتی فریبا و معصومه در خانه تنها بودند دوربین پنهانی شوهر همه چیز را لو داد! داماد در سفر ماه عسل عروس خانم را کشت و به دریا انداخت + عکس موشکهای ایرانی که اسراییلی ها از آن وحشت دارند+ تصاویر لحظه‌ای بی‌نظیر از رد شدن یک موشک از مقابل رزمنده یمنی+فیلم عاملان شهادت ستوان «حسین رفیعی» دستگیر شدند+عکس ماجرای بوسه ای که جان نوزاد 12 روزه را گرفت! فیلم لحظه حمله گروهک عبدالمالک ریگی به ماموران پلیس ایران / شهید سید نورخدا چه کرد؟ + فیلم حادثه ای تلخ این نوجوان بابلی را به کما برد + عکس تجاوز دختر مجرد به پسرهمسایه با دستهای خون آلود ! +عکس فیلم وحشتناک از سگ آزاری در زیبا کنار نوجوانی که ۲۰۰ کیلومتر دوستش امیرحسین را برای رسیدن به بارگاه منور رضوی هل داد + عکس تجاوز یک مرد به 4 دانش آموز / این پسرها به فرزند او تجاوز کرده بودند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۲۲۴/دو_دختر_دانش_آموز_راز_بین_خود_و_معلم_مرد_را_به_همسر_او_لو_دادند_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: